سلام!
من یه دیکشنری نصب کردم که متاسفانه نصبشم کامل نشد وحالا که میخوام removeکنم نمیشه وپیام میده!!
چکار کنم؟؟راستی خواستم یه تصویر از پیام بگیرم اینجا بذارم ولی نشد مگه نباید ctrl+printscrnرو بگیریم؟؟
با تشکر.
سلام
نمیدونم باید سوالمو اینجا مطح کنم یا نه:
من تو هر تاپیکی که میرم و یه پست میذارم بعد هرکی که می یاد اونجا یه پست میذاره اون پست به آدرس میلم فرستاده میشه!!دیگه دارم از این همه میل کلافه میشم!!چکار باید بکنم دیگه فرستاده نشه؟؟؟
با تشکر