دوست عزیز بعضی از حیوونا توی اسلام نجس به حساب می یاد وهیشکی از این آدمایی که اینجور حیوونات رو نگه داری میکنن خوششون نمی یاد!!!
درمورد حیوونات دیگه هم باید گفت اینجا مردم ما مث مردم کشور های دیگه که حیوون نگه میدارن از لحاظ سلامتی حیوان وتمیزیش مراقبت های لازمو ندارن!!!خب بقیه هم وقتی میبینن...