شرمنده ام ميكني محسن جان...تمام زحمات تالار كه با شماست عزيز...منم هركاري انجام بدم جز وظيفه چيز ديگري نيست...يه دنيا ممنونم...اميدوارم قدردان زحماتت و محبتهاي شما و تمامي دوستان خوبم باشم.
" زندان شب يلدا "
چند اين شب و خاموشي؟ وقت است كه برخيزم
وين آتش خندان را با صبح برانگيزم
گر...