نتایح جستجو

  1. گلابتون

    چيييييييييي؟ رضا جان داري براي زمستان گذراني ميري ديگه نه؟

    چيييييييييي؟ رضا جان داري براي زمستان گذراني ميري ديگه نه؟
  2. گلابتون

    مسابقه *** هركي گفت اين چه گياهيه ...؟

    بوارديا....گونه سفيد اين گل هم هست.
  3. گلابتون

    كدوم عكس رو ميفرماييد قربان..؟

    كدوم عكس رو ميفرماييد قربان..؟
  4. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  5. گلابتون

    [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG]
  6. گلابتون

    سلام مهدي جان متشكرم عزيز...خودت گلي مهربون...ايشالا هميشه شاد باشي. [IMG]

    سلام مهدي جان متشكرم عزيز...خودت گلي مهربون...ايشالا هميشه شاد باشي. [IMG]
  7. گلابتون

    [IMG]سلام به روي ماهت به چشمون سياهت...مادري

    [IMG]سلام به روي ماهت به چشمون سياهت...مادري
  8. گلابتون

    [IMG] بوس بوس هوارتااااااااااااااااااااا.... [IMG] [IMG] فندقي رو ببوس....يه بوس گنده...

    [IMG] بوس بوس هوارتااااااااااااااااااااا.... [IMG] [IMG] فندقي رو ببوس....يه بوس گنده ...آبدار...كشدار...گازي ...تفي...ليسي...( فكركنم خوردمش) [IMG]
  9. گلابتون

    سلام دوست عزيز...سپاسگزارم از محبتتون [IMG]

    سلام دوست عزيز...سپاسگزارم از محبتتون [IMG]
  10. گلابتون

    ملودی جان تولدت مبارک باشه گلم

    ملودي جان از صميم قلبم تولدت و همزماني آن با مديريتت رو تبريك ميگم اميدوارم ساليان سال در شادي و سلامتي و تندرسي زندگي كني و سايه پدر و مادر و عزيزانت هميشه روي سرت باشه ايشالا هيچوقت به دل مهربونت غم نشينه و هميشه لبت خندون باشه. بهترين آروزها رو برات دارم گلم.
  11. گلابتون

    [IMG] [IMG] [IMG] سلام صبح بخير

    [IMG] [IMG] [IMG] سلام صبح بخير
  12. گلابتون

    چه شوری، چه حالی، چه احساس زلالی

    متشكرم دوست خوبم...واقعا عالي بود...شنيده بودمش ...خيلي دلم ميخواست كه داشته باشمش...بي نهايت ممنونم. :gol:
  13. گلابتون

    باز باران با ترانه (کربلا)

    متشكرم عالي بود و دلنشين...
  14. گلابتون

    مسابقه *** هركي گفت اين چه گياهيه ...؟

    متشكرم صياد جان خيلي زحمت كشيدي عزيز....خسته نباشي ... دختر بابا تبريك عرض ميكنم گل قشنگم...منتظر سوال تصويريتون هستيم متين جان فكركنم واژه هم نوبت شما باشه...سرفرازمون ميكني عزيز؟
  15. گلابتون

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
  16. گلابتون

    بابك جان من كه خوندم جواب هم دادم چي رو ديگه بايد بخونم...هاااااا؟؟؟ :w19: اگه منظورت آوازه بگو...

    بابك جان من كه خوندم جواب هم دادم چي رو ديگه بايد بخونم...هاااااا؟؟؟ :w19: اگه منظورت آوازه بگو هااااااا [IMG]
  17. گلابتون

    فدات بششششششششششم.... [IMG] حالا ديگه صبركن تا ببيني چه شود.... [IMG] سالشو كه نگفتي چجوري...

    فدات بششششششششششم.... [IMG] حالا ديگه صبركن تا ببيني چه شود.... [IMG] سالشو كه نگفتي چجوري واست شوور پيدا كنم عسل طلا... :w15:
بالا