نتایح جستجو

  1. گلابتون

    سلام محمدجان ممنونم برادر خوبم خداروشكر [IMG] شما چطوريد ...ايشالا كه پاينده و برقرار باشيد. [IMG]

    سلام محمدجان ممنونم برادر خوبم خداروشكر [IMG] شما چطوريد ...ايشالا كه پاينده و برقرار باشيد. [IMG]
  2. گلابتون

    مازيار توروخدا عكس پروفايلت رو عوض كن.... [IMG]

    مازيار توروخدا عكس پروفايلت رو عوض كن.... [IMG]
  3. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  4. گلابتون

    اگه بهت بگن مهلت نداری؟

    مردن امر ساده ای ست و از زندگی کردن بسیار آسان تر است تمام خفقان مرگ در مقابل یک شک در مقابل یک حرص در مقابل یک ترس در مقابل یک کینه در مقابل یک عشق هیچ است مردن امر ساده ای ست و در مقابل خستگی زندگی چون سفری است که در یک روز تعطیل می کنیم و... و دیگر هرگز باز نمی گردیم... (نادر ابراهیمی)
  5. گلابتون

    اگه بهت بگن مهلت نداری؟

    اولين كارم اينه كه از همه حلاليت بطلبم...دلم نميخواد كسي از من كينه ايي به دل داشته باشه بعدشم يه وصيت نامه مختصر و مفيد مينويسم و بعدشم ميام يه كلبه كنار كلبه تو درست ميكنم و همونجا ميمونم... آخه منم عاشق جنگلم...
  6. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  7. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  8. گلابتون

    مرسي عزيزممم...خيلي خوشگل بود. [IMG]

    مرسي عزيزممم...خيلي خوشگل بود. [IMG]
  9. گلابتون

    واي چه برفييييييييي... [IMG]

    واي چه برفييييييييي... [IMG]
  10. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  11. گلابتون

    [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG]
  12. گلابتون

    سلام كسري جان نه عزيز غصه چيه؟؟؟ شوخي كردم من اصلا به اين چيزها اهميت نميدم... [IMG] من به...

    سلام كسري جان نه عزيز غصه چيه؟؟؟ شوخي كردم من اصلا به اين چيزها اهميت نميدم... [IMG] من به داشتن همين چندتا دوست خودم افتخار ميكنم... [IMG] مرسي عزيزم... [IMG]
  13. گلابتون

    دخي خيلي نگرانم ...كجايي عزيزم...؟؟؟ :w05:

    دخي خيلي نگرانم ...كجايي عزيزم...؟؟؟ :w05:
  14. گلابتون

    مسابقه *** هركي گفت اين چه گياهيه ...؟

    اميرجان راستش من بايد اونارو دسته بندي ميكردم كه متاسفانه يه مدتي طولاني حدود يكي دوماهي نيومدم باشگاه و اطلاعات انباشه شد و از دستم خارج شد.... حالا اگه بازم فرصت كنم يواش يواش دوباره دسته بنديشون ميكنم... شرمنده عزيز....
  15. گلابتون

    سلام همكار جان....ممنونم قربان ...خداروشكر بهترم...ممنونم كه احوال پرسم بودي عزيز. [IMG]

    سلام همكار جان....ممنونم قربان ...خداروشكر بهترم...ممنونم كه احوال پرسم بودي عزيز. [IMG]
  16. گلابتون

    كوي دوست

    کمی بالاتر نزدیکتر به چانه ام .. لبخندیست برای تو تقدیم اش کردم به همه نگفته هایی که بر شانه ات سنگینی می کند لبخند می زنی بر بودن ، زندگی ای دوست .. دمی شانه ام برای تو.
  17. گلابتون

    دفتر مدیریت تالار ادبیات

    سلام سعيد جان خيلي خيلي خوش اومدي ...ممنونم...اينجا حسابي جاتون خالي بود. پاسخ رو هم كه محسن جان فرمودند بازم اگه مشكلي باشه در خدمتيم عزيز
  18. گلابتون

    مشاوره ي گياه پزشکي

    اي شكموووووو :w02:
بالا