نتایح جستجو

  1. Major Geologist

    سامسونگ: ما امسال نوکیا را در فروش تلفن همراه شکست می دهیم

    سامسونگ گلکسی رو واسه رقابت با اپل ساخت.
  2. Major Geologist

    سامسونگ: ما امسال نوکیا را در فروش تلفن همراه شکست می دهیم

    ای بابا یه ربع داریم با رباط سر چی بحث می کنیم! اریکسون دگ مرد.
  3. Major Geologist

    سامسونگ: ما امسال نوکیا را در فروش تلفن همراه شکست می دهیم

    ولی صفحه نمایش گلکسی اس توش از اپل هم بهتر بود! super amo led plus!
  4. Major Geologist

    سامسونگ: ما امسال نوکیا را در فروش تلفن همراه شکست می دهیم

    بمیر بابا رباط! :biggrin: پدرمونو در اوردی با این لحنت. ببین از گوشی بحثو کشوندی به کجا!
  5. Major Geologist

    سامسونگ: ما امسال نوکیا را در فروش تلفن همراه شکست می دهیم

    جون جدت به یه زبونی بگو ما هم بفهمیم. ببینم تو اون آواتار آدم آهنیه نیستی؟
  6. Major Geologist

    سامسونگ: ما امسال نوکیا را در فروش تلفن همراه شکست می دهیم

    بابا من از پشت کوه نیومدم. بزارید فلسفشو بگم. چندین سال پیش قسمت گوشیهای سونی اعلام ورشکستگی کرد. اریکسون اون سالها سهم عمدشو خرید(چن کامل سهمشو نخرید نتونست اسم سونی رو حذف کنه.) و این شد که دو شرکت با هم ترکیب شدند. تا این که چند هفته پیش سونی تمام سهم اریکسونو خرید(و چون به کل خرید اسم...
  7. Major Geologist

    داستان هاي كوتاه

    این مطلبو من خیلی وقت پیش تاپیک کردم!!!!!!!!!!! http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/331711-%D9%86%D9%85%D8%B1%D9%87-%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA?highlight=
  8. Major Geologist

    سامسونگ: ما امسال نوکیا را در فروش تلفن همراه شکست می دهیم

    منم واسه همین اریکسونشو کردم تو پرانتز.
  9. Major Geologist

    دوستان شب امتحانی دستا بالا..........

    آخ آخ گفتی! دی12 سه تا امتحان تو یه روز دارم!
  10. Major Geologist

    دوستان شب امتحانی دستا بالا..........

    اینقدر دیر شروع میکنم به خوندن ک حتی نمیرسم تقلب بنویسم! یعنی نمی فهمم کجاهارو فهمیدم نفهمیدم! آخرش هم یا استاد قبولم می کنه با حذف میکنم.
  11. Major Geologist

    بگیریدددددددددددددددددددش

    وایووووووووووووووووووووووو..............:w17:
  12. Major Geologist

    بابا پ چرا بقیه ی کاربرا کوچیکتر از توان؟

    بابا پ چرا بقیه ی کاربرا کوچیکتر از توان؟
  13. Major Geologist

    خیلی درشت می زنی!

    خیلی درشت می زنی!
  14. Major Geologist

    یه چی بگم. پنجره اتاقم باز بود همسایه با چشم غیر مسلح فونت شمارو خوند!

    یه چی بگم. پنجره اتاقم باز بود همسایه با چشم غیر مسلح فونت شمارو خوند!
  15. Major Geologist

    رژ لبم سرب ندارد؟

    ب خانمم میگم اونجور مواقع رژ و ماتیک نزنه.
  16. Major Geologist

    آخیش موزیلا رو رفرش کردم درست شد. چشام داشت می ترکید.

    آخیش موزیلا رو رفرش کردم درست شد. چشام داشت می ترکید.
  17. Major Geologist

    پ چرا من همه چیزو ریز می بینم؟

    پ چرا من همه چیزو ریز می بینم؟
  18. Major Geologist

    سیاست کاربری(ویژه کاربران تازه وارد)

    طوماررررررررررررررررررر
  19. Major Geologist

    فونت باشگاه واسه تو هم کوچیک شده؟ یا فقط واسه من اینجوری شده؟

    فونت باشگاه واسه تو هم کوچیک شده؟ یا فقط واسه من اینجوری شده؟
بالا