بابا من از پشت کوه نیومدم. بزارید فلسفشو بگم. چندین سال پیش قسمت گوشیهای سونی اعلام ورشکستگی کرد. اریکسون اون سالها سهم عمدشو خرید(چن کامل سهمشو نخرید نتونست اسم سونی رو حذف کنه.) و این شد که دو شرکت با هم ترکیب شدند. تا این که چند هفته پیش سونی تمام سهم اریکسونو خرید(و چون به کل خرید اسم...