چرا تو تالار زیست زدی؟ تالار زمین داشتیم که.
تو ایران بعد از فارغ التحصیلی بسته به گرایشت می تونی این جور جاها بری: دبیر آموزش و پرورش، استاد دانشگاه، شرکت نفت، سازمان انرژِی اتمی، شرکتهای ساختمانی، شرکتهای حفاری، سازمان نقشه برداری، سازمان زمین شناسی، سازمان ژئوفیزیک ایران و...
می تونی در...