نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    تقلب پسرونه؟!؟

    :eek:;) مرسی
  2. ahoo_fr

    کیف پوله من!!!!!!!!!!!!

    این روزا کیف پول همه همین طوری حتی اگه پول هم توش باشه به چیزی نمیرسه ..:biggrin:مرسی باحال بود
  3. ahoo_fr

    شما اصلا خجالت نکشیاااااا

    قابل توجه خانم هایی که باور فرت فرت باور می کنن... :biggrin: مرسی باحال بود .
  4. ahoo_fr

    بدترین چیزی که میترسی یه روزی برات اتفاق بیوفته چیه؟؟!!!

    از این میترسم که یه روز خدا رو نداشته باشم........
  5. ahoo_fr

    +++ گفتگوی خودمانی ارشدی ها ی 92 - فصل دوم - به یاد بچه های پایین شهر!

    سلام من اولین بار می یام توی این تاپیک .. اولین بار هم بود برای ارشد شرکت کردم .و بسیار عالی بود ...فقط یه اشتباه کردم اول زبانو نزدم زفتم تخصصی ها زدم اخر سر که زبانو زدم دیدم چه قدر اسون بوده ، نصفشو نتونستم بزنم .اینو می گم برای اونایی که هنوز کنکور ندادن .امیدوارم همه به اونی که حقشونه برسن .
  6. ahoo_fr

    تصاویر خاطره انگیز از کتاب های درسی قدیمی.......خاطراتی بوداااااااا..........

    مرسی یاد اون روزا افتادم .توی نیمکت های سه نفره می شسیم ..بچه بودیم چه قدر اصلا بعضی از درس ها رو فراموش کرده بودم .بعضی هاشم که مال زمان طاغوت بود .زنا بی حجاب بودن .:D..مرسی عالی بود
  7. ahoo_fr

    به سلامتی 2 بوسه

    توی هر کدوم از این عسکها یه نفر اطلا احساس نمیکنه که کی اونو بوس می کنه ..بچه تازه متولد شده ..هیچ از دل مادرش خبر نداره که چقدر دوسش داره اون مادر هم دیگه روحی نداره تا درک کنه فرزندش بوسش می کنه ..
  8. ahoo_fr

    به سلامتی 2 بوسه

    از یه لحاظ راست می گی ...
  9. ahoo_fr

    به سلامتی 2 بوسه

    توی یه جمعی یه پیرمردی خواست سلامتی بده گفت : می خورم به سلامتی 2 بوسه !! بعد همه خندیدن و هم همه شد و پرسیدن حالا بگو کدوم 2 بوسه ؟!! گفت : اولیش اون بوسه ای كه مادر بر گونه بچه تازه متولد شده ميزنه و بچه نمی فهمه ! دومیش اون بوسه ای که بچه بر گونه مادر فوت شدش ميزنه و مادرش متوجه نمیشه...
  10. ahoo_fr

    بچه ها یه بازی خنده دار ( ولی بازی کنید نامردی نکنید )

    من سوار کردم یک بی خوانمان را به خواطر اینکه خوانواده ام فکر میکنن من یک احمق به تمام معنا هستم... با حال بود ....یه ذره سرگرم شدم..
  11. ahoo_fr

    دوست داشتین قیافه کدوم یکی از بچه های باشگاه و ببینین؟

    دوس دارم از هرکدوم یه چیزی میخونم قیافشو هم ببینم ..ببینم که درست حدس زدم یا نه ..
  12. ahoo_fr

    وقت اضافی برای خدا... !!!!

    بیشتر به حال خودمون تاسف خوردم که چه قدر سست وشکننده ایم ...تا مشکلی برامون پیش بیاد خدا شناس تر می شیم ... خیلی عالی بود واقعا مریسی ......
  13. ahoo_fr

    چگونه خود را دیوانه جلوه دهیم!

    مرسی عالی بود .
  14. ahoo_fr

    مشاعرۀ سنّتی

    ای بیخبر بکوش که صاحب خبر شوی /////////////// تا راهرو نباشی کی راهبر شوی .
  15. ahoo_fr

    مشاعرۀ سنّتی

    تو را میبینم هردم زیادت می کنم //////////// مرا میبینی هر دم زیارت میکنی .
  16. ahoo_fr

    براي نفر قبليت يه اسم جديد انتخاب كن كه با پروفايلش مطابق باشه!!!!!!!!!!

    عزیزم تو که هنوز نشستی ... پاشو بیا یه خستگی در کن ... چایی ریخنم برات...:smile: فاتی پس این عباد کو ......برم تو میدون ..یه حرفی میزنه........
  17. ahoo_fr

    براي نفر قبليت يه اسم جديد انتخاب كن كه با پروفايلش مطابق باشه!!!!!!!!!!

    متاسفانه شکر نبود .... جای شکر قالب کردن ...:smile: خیلی تلخو زشت بود ....
  18. ahoo_fr

    براي نفر قبليت يه اسم جديد انتخاب كن كه با پروفايلش مطابق باشه!!!!!!!!!!

    جای شما خالی ...اره هنوز جاش هست ... معلوم نیست !!
  19. ahoo_fr

    براي نفر قبليت يه اسم جديد انتخاب كن كه با پروفايلش مطابق باشه!!!!!!!!!!

    بی خیال علی اقا یه نفر از جنس شما یه جایی از همین باشگاه شکر زیادی ریخت تو تاپیکش .... شما خوبی ..؟
  20. ahoo_fr

    آقایون خوش پوش (عکس)

    سخره ..........که چی گذاشتی دیگران بیان بهشون بخندن خوبه تو رو هم بذاریم بهت بخندن ..
بالا