بهترین راه حلو انتخاب کردی برای دیر تر پیر شدن
اینگونه زندگی کنیم
شاد اما دلسوز
ساده اما زیبا
مصمم اما بی خیال
متواضع اما سربلند
مهربان اما جدی
سبز اما بی ریا
عاشق اما عاقل
مرسی خیلی لطف کردی فقط یه منبع میتونید به من معرفی کنید که راجع به کاربرد این الیاف باشه.
مهربانی را اگر قسمت کنیم .
من یقین دارم به ما هم میرسد .
آدمی گر ایستد بر بام عشق .
دست هایش تا خدا هم میرسد.
سلام
آخه پسر خوب چه رنگی راکتیو ،متال ، .....
هر رنگی روی یه الیافی خوب جواب میده.
من که مشغولم به کار دل چه تدبیری مرا
من که بیزارم ز ککار گل چه تذویری مرا
من که سیرابم چنین از چشمه جوشان عشق
خلق اگر بامن نمیجوشد چه تاپیری مرا.
آخه بچه ها توی مهد کودک فقط از اشکال به صورت سطحی درک دارن حالا اونا چرا شعر حافظو واسه مهد کودک نوشتن معلوم نیست از کجا آب میخوره .
مهم نیست قفل هادست کیه مهم اینه کلید ها دست خداست.
از خدا پرسیدم چطور میتوان بهتر زندگی کرد ؟
گفت: گذشته ات را بدون هیج تاسفی بپذیر با اعتماد زمان حالت را بگذران و بدون ترس برای آینده آماده شو .
ایمان را نگه دار و ترس را به گوشه ای انداز ، شکهایت را باور کن و هیچ گاه به باور هایت شک نکن ، زندگی شگفت انگیز است
فقط اگر بدانی که چطور زندگی کنی...
هر جوری بمیرم مهم نیست فقط جنازه ام نسوزه تا اعضامو اهدا کنن.
شاید این طوری خدا یه ذره از سر تقصیراتم بگزره:gol:
"دنیا گذر گاه است و ما همه رهگذریم ، بتگریم که چگونه میگذریم"