نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    براي نفر قبليت يه اسم جديد انتخاب كن كه با پروفايلش مطابق باشه!!!!!!!!!!

    از اونجا ؟ طرف واقعا ............. اه اه اه اعصابم رو خورد کرد فاطی
  2. ahoo_fr

    براي نفر قبليت يه اسم جديد انتخاب كن كه با پروفايلش مطابق باشه!!!!!!!!!!

    ببین من هم رییس زن داشتم هم مرد .. اره یه خانم هایی هستن اینطوری ان ..اما خدایی بعضی مرد ها هم هستن دیگه .احساس ریاست دارن هی دستور میدن ...
  3. ahoo_fr

    براي نفر قبليت يه اسم جديد انتخاب كن كه با پروفايلش مطابق باشه!!!!!!!!!!

    بله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ صداتون به این طرف رسید ... اون وقت ما به فرض نباشیم شما هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  4. ahoo_fr

    براي نفر قبليت يه اسم جديد انتخاب كن كه با پروفايلش مطابق باشه!!!!!!!!!!

    بودی حالا .. خوش میگذشت نی نی شب خوش خوابای رنگی ببینی :redface: :D
  5. ahoo_fr

    براي نفر قبليت يه اسم جديد انتخاب كن كه با پروفايلش مطابق باشه!!!!!!!!!!

    خواهش ... شما نبودی این فرمانده برا ما چه کارا که نکرد ...یه پارچه اقاس ...
  6. ahoo_fr

    براي نفر قبليت يه اسم جديد انتخاب كن كه با پروفايلش مطابق باشه!!!!!!!!!!

    چه مهندسا مودبانه با هم حرف می زنن ..... به به ..:smile:
  7. ahoo_fr

    براي نفر قبليت يه اسم جديد انتخاب كن كه با پروفايلش مطابق باشه!!!!!!!!!!

    ین فک کنم سهراب بیشتر بهش میییاد ..
  8. ahoo_fr

    براي نفر قبليت يه اسم جديد انتخاب كن كه با پروفايلش مطابق باشه!!!!!!!!!!

    اخه ... نه کی با این عکس منحرف میشه مگه چی قایم کردی ؟ نکنه چشای شهلا دلری ؟!!! ترسیدی نشون بدی هان ؟؟/ راسشو بگو ... به نظر که نمیاد ...
  9. ahoo_fr

    براي نفر قبليت يه اسم جديد انتخاب كن كه با پروفايلش مطابق باشه!!!!!!!!!!

    مرسی عزیزم برا این که بعضیها کنف شن نیازی نیس با من میتونی راحت باشی ...:smile:
  10. ahoo_fr

    براي نفر قبليت يه اسم جديد انتخاب كن كه با پروفايلش مطابق باشه!!!!!!!!!!

    سلام به شما فرمانده جنگ.. خسته نباشی . سفت نشد این پیچ :smile: نکنه هرز شده :smile: هان ..
  11. ahoo_fr

    براي نفر قبليت يه اسم جديد انتخاب كن كه با پروفايلش مطابق باشه!!!!!!!!!!

    مجرم .. از اینایی که تلوزیون نشون میده ...
  12. ahoo_fr

    براي نفر قبليت يه اسم جديد انتخاب كن كه با پروفايلش مطابق باشه!!!!!!!!!!

    اوا ترسیدم... اخه نیس مشغول کاری درجه هات قایم شدن .... فرمانده به هرحال پاشو یه خانم اومده اینجا .. ادب حکم میکنه ... پاشی .. یه دستی . حال احوالی فرمانده.:smile:
  13. ahoo_fr

    بازیهای خاطره انگیز بچه های دهه 60

    خوب بود اما به چه ارزشی ؟که هیچ چیز از دنیا نمیفهمیدیم ...!!! همون بهتر همه چیز میگذره اگه میموند یا تکرار میشد من انصراف میدادم ......
بالا