چ جالب..اره..خیلی...
صبرکردم ...و این قدرفکرکردم که دلیلش رو پیداکردم...و حتما حتما پس ازمدتی دلیل ندادنش روفهمیدم..چون یا یک نوع بهترش رو نصیبم کرده...یا خود دعارو...
یه چیزجالبی شنیدم امروز:نقل قول ازیک بزرگی..:میگفتش همه ادمها تاوقتی که به همه روزی هایی که خدابراشون مقدرکرده...