:biggrin: اقایون کلا غذاهاشون بی نتیجه است.اخه قبل به نتیجه رسیدن همه اش رو میخورن:دی
شمام استعدادتون رو امتحان کنین...تجربه خوبی باید باشه......
البته سطح املت از تخم مرغ اب پز بالاتره;)
مرسی گلی
واوووووووووو...اره خیلی حس خوبیه
کلا کارواسه امام حسین رنگ و بوش فرق داره
مرسی عزیزم..انشاله دلت مث این کبوترپربکشه حرمش
قیمه هم بلدی بپزی کدبانو؟
یک کتاب دارن باعنوان "صراط" وقت داشتین بخونین...
ای جان..نه شله زرد فرق میکنه:biggrin:..یه جورایی غلیظ همون هلیم....یعنی کل مشهدیا عاشق این غذان ..یه جور غذای هیثیتیه واسشون:دی
دوست مشهدی ندارین؟