هی خدا
ازترم اول دوست میدارم اما هرباردرگیرمیشم
اخه من تخصص رشته ایم کم پیش میاد که بشه...
الان تو فکرشم..اما اینکه ازکجا باید شروع کرد و به کجا میشه اعتماد کرد خیلی سخته گلی..:(
:biggrin: اره دیگه...یکی از ویژگی های اصلی اقایون همینه!
بله من چشماتون رو به روی حقیقت باز کردمی................
بیشترازاین یادبگیرین میشین استاد تمام:biggrin: