منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
جانت بی بلا . آره اجی .
جانت بی بلا . آره اجی .
mehrdad2012
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
معلومه که عالی میشه اجی . :D آخ چقدر گرسنمه . وای وای
معلومه که عالی میشه اجی . :D آخ چقدر گرسنمه . وای وای
mehrdad2012
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
خیلی هم عالیه می شه آجی . :razz:
خیلی هم عالیه می شه آجی . :razz:
mehrdad2012
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/395477-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8...
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/395477-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%85%D8%B9%D9%86%D8%A7?highlight=
mehrdad2012
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/395477-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8...
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/395477-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%85%D8%B9%D9%86%D8%A7?highlight=
mehrdad2012
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/395477-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8...
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/395477-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%85%D8%B9%D9%86%D8%A7?highlight=
mehrdad2012
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
بچه ها لطفا یه نگا بندازید
آره جای تاسف داره .
mehrdad2012
ارسال #39
Aug 12, 2012
تالار:
تالار عکس
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/395477-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8...
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/395477-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%85%D8%B9%D9%86%D8%A7?highlight=
mehrdad2012
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
بچه ها لطفا یه نگا بندازید
از زلزله بم درس نگرفتیم خدا کمکشون کنه .
mehrdad2012
ارسال #35
Aug 12, 2012
تالار:
تالار عکس
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/395477-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8...
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/395477-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%85%D8%B9%D9%86%D8%A7?highlight=
mehrdad2012
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/395477-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8...
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/395477-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%85%D8%B9%D9%86%D8%A7?highlight=
mehrdad2012
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/395477-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8...
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/395477-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%85%D8%B9%D9%86%D8%A7?highlight=
mehrdad2012
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
بچه ها لطفا یه نگا بندازید
می دونم اجی می دونم . اما اگه میخواییم خدایی نکرده دوباره این طوری تلفات جانی ندیم . خانواده ها داغ دار نشن باید شروع کنیم به ساخت اصولی .
mehrdad2012
ارسال #32
Aug 12, 2012
تالار:
تالار عکس
بچه ها لطفا یه نگا بندازید
واثعا خدا به همشون صبر اعطا کنه . امیدوارم هر چه زودتر زخمی ها درمان پیدا کنن .
mehrdad2012
ارسال #30
Aug 12, 2012
تالار:
تالار عکس
بچه ها لطفا یه نگا بندازید
6.2 ریشتر . شهرستان ورزقان چون بیشترین پس لرزه ها را داشته .
mehrdad2012
ارسال #25
Aug 12, 2012
تالار:
تالار عکس
بچه ها لطفا یه نگا بندازید
هنوز در استان های بزرگ به خصوص تهران رعایت نمی شه و بدون هیچ تحقیقات زمین شناسی دست به احداث برج می زنن درحالی که هیچ اطلاعی از ساختار خاک و زمین اون منطقه ندارن .
mehrdad2012
ارسال #23
Aug 12, 2012
تالار:
تالار عکس
واثعا سخته اما عالی میشه خودم طرحش را دادم . :D
واثعا سخته اما عالی میشه خودم طرحش را دادم . :D
mehrdad2012
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
سلام داداش شهاب . آره خداراشکر ...
سلام داداش شهاب . آره خداراشکر . http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/395477-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%85%D8%B9%D9%86%D8%A7?highlight=
mehrdad2012
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
بچه ها لطفا یه نگا بندازید
ای کاش یه روزی میومد که مهندسی زلزله و آیین نامه 2800 زلزله در ایران اندکی رعایت بشه که حداقل این زلزله ها در حد 6 ریشتر خسارت جانی به بار نیاره .
mehrdad2012
ارسال #19
Aug 12, 2012
تالار:
تالار عکس
مرسی اجی خوبم . اره تعمیرات دیگه واقعا خسته شدیم .
مرسی اجی خوبم . اره تعمیرات دیگه واقعا خسته شدیم .
mehrdad2012
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
قبلی
1
...
برو به صفحه ی
برو
4
5
6
7
8
9
10
بعدی
اول
قبلی
6 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا