نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    حراج وسایل شیطان

    دربدترین روزها امیدوار باش چرا که زیباترین باران ها از سیاه ترین ابر هاست . عالی بود آجی گلم .
  2. mehrdad2012

    سلامتی . چه تمرینی ؟؟؟؟؟

    سلامتی . چه تمرینی ؟؟؟؟؟
  3. mehrdad2012

    آره میخوام فعال باشم . اما تو که هیچ وقت نیستی ببینی آجی .

    آره میخوام فعال باشم . اما تو که هیچ وقت نیستی ببینی آجی .
  4. mehrdad2012

    خجالت نداره دارم حقیقت را میگم .

    خجالت نداره دارم حقیقت را میگم .
  5. mehrdad2012

    :razz::razz::razz::razz:

    :razz::razz::razz::razz:
  6. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  7. mehrdad2012

    خوبم . مثل همیشه با خنده به این میگن روحیه ایول آجی ایول .

    خوبم . مثل همیشه با خنده به این میگن روحیه ایول آجی ایول .
  8. mehrdad2012

    سلام . خوبی؟؟؟؟ چه خبرا ؟؟؟؟ [IMG]

    سلام . خوبی؟؟؟؟ چه خبرا ؟؟؟؟ [IMG]
  9. mehrdad2012

    سلام آجی شیما خوبی آجی ؟؟؟؟؟؟؟ چه خبر ؟؟؟؟؟

    سلام آجی شیما خوبی آجی ؟؟؟؟؟؟؟ چه خبر ؟؟؟؟؟
  10. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  11. mehrdad2012

    آهان . خداراشکر که درست شد . به ما سر بزن آجی .

    آهان . خداراشکر که درست شد . به ما سر بزن آجی .
  12. mehrdad2012

    سلام آجی . مرسی خوبم . توخوبی؟؟؟؟ خودم بهت گفتم چه طوری شکستش بده . :biggrin:

    سلام آجی . مرسی خوبم . توخوبی؟؟؟؟ خودم بهت گفتم چه طوری شکستش بده . :biggrin:
  13. mehrdad2012

    سلام داداش شهاب گل . نتم قطع بود تازه وصلش کردم .

    سلام داداش شهاب گل . نتم قطع بود تازه وصلش کردم .
  14. mehrdad2012

    [IMG] ممنون از عکس زیبات .

    [IMG] ممنون از عکس زیبات .
  15. mehrdad2012

    سلام آجی خوبی؟؟؟؟؟ این چند روزه ای دی اس الم قطع بود نتونستم بیام تازه وصلش کردم .

    سلام آجی خوبی؟؟؟؟؟ این چند روزه ای دی اس الم قطع بود نتونستم بیام تازه وصلش کردم .
  16. mehrdad2012

    [IMG] مرسی از عکس های زیبات .

    [IMG] مرسی از عکس های زیبات .
  17. mehrdad2012

    ببخشید آجی مهسا نتونستم تو صندلی داغت شرکت کنم . یه مشکلی واسه ای دی اس الم پیش اومده بود تازه...

    ببخشید آجی مهسا نتونستم تو صندلی داغت شرکت کنم . یه مشکلی واسه ای دی اس الم پیش اومده بود تازه برطرف شد . امیدوارم ناراحت نشده باشی .
  18. mehrdad2012

    در پناه حق آجی . واسم دعا کن یادت نره ها . به خدا می سپارمت اجی .

    در پناه حق آجی . واسم دعا کن یادت نره ها . به خدا می سپارمت اجی .
  19. mehrdad2012

    نگو اره اونم خیلی دوست دارم . انشاا... همگی میاید اصفهان با بچه ها میریم همه را یه جا با هم...

    نگو اره اونم خیلی دوست دارم . انشاا... همگی میاید اصفهان با بچه ها میریم همه را یه جا با هم میخوریم . آخ آخ داشت یادم میرفت باید برم خیلی کار دارم فعلا داداش گلم .
  20. mehrdad2012

    من دارم میرم آجی چون خیلی کار دارم باید پیش بند ببندم و حسابی مشغول شم . مراقب به خودت باش ...

    من دارم میرم آجی چون خیلی کار دارم باید پیش بند ببندم و حسابی مشغول شم . مراقب به خودت باش . فعلا خدابه همراهت :gol::gol::gol:
بالا