نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    :biggrin: نمی دونم شاید برم . چشم آجی .

    :biggrin: نمی دونم شاید برم . چشم آجی .
  2. mehrdad2012

    برو اجی . مراقب به خودت باش . دعا یادت نره ها .

    برو اجی . مراقب به خودت باش . دعا یادت نره ها .
  3. mehrdad2012

    صندلی داغ مهسا

    با تاخیر سوالاتم را می پرسم اجی ببخشید تاخیر داشتم 1) وقتی خیلی عصبی میشی دوست داری چیکار کنی ؟؟ 2) اگه دعوات بشه و طرف خیلی آدم بی منطقی باشه چه طوری جوابش را میدی ؟؟؟ 3) رشتت را چه اندازه دوست داری و اگه قرار باشه یه رشته ی دیگه انتخاب کنی چه رشته ایی انتخاب میکنی ؟؟؟ 4) از سوسک می ترسی ؟؟؟؟...
  4. mehrdad2012

    مرسی خیلی زیبا بود . [IMG]

    مرسی خیلی زیبا بود . [IMG]
  5. mehrdad2012

    ببخشید آجی یه دفعه رفتم بابام داشت شاکی می شد .

    ببخشید آجی یه دفعه رفتم بابام داشت شاکی می شد .
  6. mehrdad2012

    شکلک های متحرک خنده دار

    مرسی داداش خیلی زیبا بود .
  7. mehrdad2012

    خوبه یادت رفت من هنوز یادمه .

    خوبه یادت رفت من هنوز یادمه .
  8. mehrdad2012

    بچه ها لطفا یه نگا بندازید

    امیدوارم به خودشون بیان و یه فکر اساسی کنن . به جای خبر باید کمک کرد .
  9. mehrdad2012

    کاریکاتور های پرمعنا

    خواهش قابلی نداشت .
  10. mehrdad2012

    ای وای ببخشید . تصیر خودته ازم سوال کردی چی تدارک می بینی منم گفتم .

    ای وای ببخشید . تصیر خودته ازم سوال کردی چی تدارک می بینی منم گفتم .
  11. mehrdad2012

    خواهش . مطمئنا هستیم و خواهیم بود . ;)

    خواهش . مطمئنا هستیم و خواهیم بود . ;)
  12. mehrdad2012

    حتما بیا اجی . خوب دسر میوه ایی با الویه و مخلفات و یه نوشابه خنک یا دلستر .

    حتما بیا اجی . خوب دسر میوه ایی با الویه و مخلفات و یه نوشابه خنک یا دلستر .
  13. mehrdad2012

    خودم هم می ترسم زیاد دعواش کنم قهر کنه حالما بگیره . بهش قول دادم حسابی افطار واسش تدارک ببینم ...

    خودم هم می ترسم زیاد دعواش کنم قهر کنه حالما بگیره . بهش قول دادم حسابی افطار واسش تدارک ببینم . اونم قول داده دیگه غرغر نکنه .
  14. mehrdad2012

    هان شاید . اما ادب میشه الان داشت صدا در می آورد دعواش کردم .

    هان شاید . اما ادب میشه الان داشت صدا در می آورد دعواش کردم .
  15. mehrdad2012

    آره یکم لوس شده باید ادبش کنم تا این طوری اذیت کنه . همش غر میزنه .

    آره یکم لوس شده باید ادبش کنم تا این طوری اذیت کنه . همش غر میزنه .
  16. mehrdad2012

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/395477-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8...

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/395477-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%85%D8%B9%D9%86%D8%A7?highlight=
  17. mehrdad2012

    نه من بزنم تو سرش قهر میکنه افطار هیچی دلش نمی خواد باز همون آش میشه و همون کاسه اون موقع باید...

    نه من بزنم تو سرش قهر میکنه افطار هیچی دلش نمی خواد باز همون آش میشه و همون کاسه اون موقع باید روز بعدی هم عذاب بکشم .
  18. mehrdad2012

    کاریکاتور های پرمعنا

    از همه ی بچه ها ممنونم به خاطر پست هاشون .
  19. mehrdad2012

    تحمل می کنم اجی . تو. چی ؟؟؟ گرسنه نیستی؟؟؟

    تحمل می کنم اجی . تو. چی ؟؟؟ گرسنه نیستی؟؟؟
  20. mehrdad2012

    نه اجی جات خالی ماکارانی خوردم سحر . اما خیلی گرسنه و تشنه هستم نمی دونم چرا . :confused:

    نه اجی جات خالی ماکارانی خوردم سحر . اما خیلی گرسنه و تشنه هستم نمی دونم چرا . :confused:
بالا