نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    آفرین اجی عالیه . یه این میگن اجی فعال و پر کار ایول . اما امشب اصلا سر حال نیستی . چیزی شده ؟؟؟

    آفرین اجی عالیه . یه این میگن اجی فعال و پر کار ایول . اما امشب اصلا سر حال نیستی . چیزی شده ؟؟؟
  2. mehrdad2012

    این چه حرفیه . بیخیال اما این طوری انرژی از دست رفته باز نمی گرده ها ؟؟؟

    این چه حرفیه . بیخیال اما این طوری انرژی از دست رفته باز نمی گرده ها ؟؟؟
  3. mehrdad2012

    آجی داری شوخی میکنی یا ر به سر من میذاری؟؟؟

    آجی داری شوخی میکنی یا ر به سر من میذاری؟؟؟
  4. mehrdad2012

    فقط هندونه خوردی؟؟؟؟ :surprised:

    فقط هندونه خوردی؟؟؟؟ :surprised:
  5. mehrdad2012

    سلام . مرسی خوبم . اما تو انگار روبه راه نیستی . الان در آستانه نقاشی و تزیینات دکوراسیون داخلی...

    سلام . مرسی خوبم . اما تو انگار روبه راه نیستی . الان در آستانه نقاشی و تزیینات دکوراسیون داخلی هستش .
  6. mehrdad2012

    :surprised: هندونه ؟؟؟

    :surprised: هندونه ؟؟؟
  7. mehrdad2012

    خوبم آجی . چه خبرا ؟؟؟ افطار چی خوردی ؟؟؟

    خوبم آجی . چه خبرا ؟؟؟ افطار چی خوردی ؟؟؟
  8. mehrdad2012

    سلام آجی . خوبی؟؟؟؟

    سلام آجی . خوبی؟؟؟؟
  9. mehrdad2012

    سلام آجی خوبی؟؟؟؟؟

    سلام آجی خوبی؟؟؟؟؟
  10. mehrdad2012

    این چیه دقیقا؟؟؟

    کرمه داداش یاسین .
  11. mehrdad2012

    شگفت انگیز ترین ساختمان ایرانی در نیاوران

    فکر کنم تکراریه . اما بازم تشکر .
  12. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  13. mehrdad2012

    سلامتی .

    سلامتی .
  14. mehrdad2012

    منم خوبم خداراشکر. چه خبرا ؟؟؟؟؟

    منم خوبم خداراشکر. چه خبرا ؟؟؟؟؟
  15. mehrdad2012

    عزای عمومی در باشگاه مهندسان!

    امیدوارم روزی برسه که همه ی ساختمان های ما در برابر زلزله هایی در حد 6 ریشتر حداقل مقاوم باشن . اگه اصول ایمنی رعایت بشه و برنامه ایی واسه این امر تدارک داداه بشه . دیگر شاهد این فاجعه های درد آور نخواهیم بود .
  16. mehrdad2012

    سلام اجی . چه عجب اومدی . خوبی؟؟؟؟ مگه تا حالا ندیده بودیش ؟؟؟؟ قشنگه ؟؟؟

    سلام اجی . چه عجب اومدی . خوبی؟؟؟؟ مگه تا حالا ندیده بودیش ؟؟؟؟ قشنگه ؟؟؟
  17. mehrdad2012

    مرسی خوبم . وظیفه بود . محتاجیم به دعا . بازم ادامه بده تایپیک هات عالیه .

    مرسی خوبم . وظیفه بود . محتاجیم به دعا . بازم ادامه بده تایپیک هات عالیه .
  18. mehrdad2012

    سلام مرسی . شما خوب هستید ؟؟؟ [IMG]

    سلام مرسی . شما خوب هستید ؟؟؟ [IMG]
  19. mehrdad2012

    عزای عمومی در باشگاه مهندسان!

    به هموطنان آذری تسلیت عرض می کنم .خداوند به بازماندگان صبر عطا فرماید و مجروحان را هر چه سریعتر بهبود دهد تا نزد خانواده های خود باز گردند و برای از دست رفتگان طلب آمرزش دارم .
  20. mehrdad2012

    سلام خوبی شما ؟؟؟؟ ممنون به خاطر تایپیک زیبات . راستی نماز و روزه هات قبول درگاه حق .

    سلام خوبی شما ؟؟؟؟ ممنون به خاطر تایپیک زیبات . راستی نماز و روزه هات قبول درگاه حق .
بالا