امیدوارم روزی برسه که همه ی ساختمان های ما در برابر زلزله هایی در حد 6 ریشتر حداقل مقاوم باشن . اگه اصول ایمنی رعایت بشه و برنامه ایی واسه این امر تدارک داداه بشه . دیگر شاهد این فاجعه های درد آور نخواهیم بود .
به هموطنان آذری تسلیت عرض می کنم .خداوند به بازماندگان صبر عطا فرماید و مجروحان را هر چه سریعتر بهبود دهد تا نزد خانواده های خود باز گردند و برای از دست رفتگان طلب آمرزش دارم .