نتایح جستجو

  1. دوست خوب مانند درشکه در روز بارانی کمیاب است!!

    دوست خوب مانند درشکه در روز بارانی کمیاب است!!
  2. سلام .... مرسی خوبم....!!تو خوبی؟؟...چه خبلا؟؟؟ خوش میگذله؟؟؟

    سلام .... مرسی خوبم....!!تو خوبی؟؟...چه خبلا؟؟؟ خوش میگذله؟؟؟
  3. [IMG]

    [IMG]
  4. [IMG]

    [IMG]
  5. سلام دوستی.... مرسی بابت درخواست...!! [IMG]

    سلام دوستی.... مرسی بابت درخواست...!! [IMG]
  6. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    چمیدونم چیه؟؟؟خودش باز شد یهو!!!!!!!!!!!! تو ویژوال دستورا که فرقی نداره...مثc++ هست که؟؟؟؟؟؟؟
  7. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    سلام به دوستان مهندس.... من با نرم افزارborlandکه برای برنامه نویسیc++با مشکل برخوردم بدین صورت که هربرنامه ای مینویسم یه خطای عجیب میده!!حتی چند بار حذفش کردم ودوباره نصب کردمش!!ولی درست نشد!!،عکسشو واستون میذارم...خواهشا کمک کنید باتشکر..
  8. اینه رسم مهمون نوازی!!!!!!!!! منم رفتم........

    اینه رسم مهمون نوازی!!!!!!!!! منم رفتم........
  9. سلام دوست گرامی کم پیدایین...دیگه شعرنمیفرستین؟؟؟؟؟

    سلام دوست گرامی کم پیدایین...دیگه شعرنمیفرستین؟؟؟؟؟
  10. رفتی شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...

    رفتی شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...
  11. بی دوست میمیرم!!!!!!!!!!!!!

    دوست دوران راهنمایی سحرجان....دلم واست تنگ شده...بهترین خاطراتو باهات داشتم...کاش میشد به اون روزا برگشت.... خوشبختیت آرزومه.......... ودوستی خودم که یک هفته ازت خبر ندارم ...اینجاهم نمی یای....نمیدونم کجایی.....دلم واست تنگ شده!!!کاش یخبر ازخودت بهم میدادی...دل نگرونتم!!!...دعا میکنم اتفاقی...
  12. چگونه اعتماد به نفس بالايي داشته باشيم؟

    :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: اظطراب خودش اعتماد بنفسو پایین می یاره...ولی چیزی که باعث میشه بیشتر اعتماد بنفسمون پایین تر بیاد تلقینه...عزیزم کافیه خودتو دست کم نگیری .....خودتو باور داشته باشی!!!....توکلتم توهرکاری باشه با خدا...البته بعد از تلاش
  13. اومدم که..........برو ببین

    اومدم که..........برو ببین
  14. باشه اومدم........هوای مهمون باید داشته باشی ها!!!!!!!!

    باشه اومدم........هوای مهمون باید داشته باشی ها!!!!!!!!
  15. آرش جان منکه تهرانی نیستم!!

    آرش جان منکه تهرانی نیستم!!
  16. پاتوق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!...کجاست؟؟؟

    پاتوق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!...کجاست؟؟؟
  17. مرسی...خوبم.... خبر سلامتی...منم درگیر درسا وامتحانام.....یکشنبه یه امتحان دارم!!!!!!!!:( شما چه...

    مرسی...خوبم.... خبر سلامتی...منم درگیر درسا وامتحانام.....یکشنبه یه امتحان دارم!!!!!!!!:( شما چه خبر؟؟
  18. سلاااااااااااااام کم پیدایی دوستی!!...حالتون خوبه؟؟

    سلاااااااااااااام کم پیدایی دوستی!!...حالتون خوبه؟؟
  19. سلام... اووووووووووووه...آواتار عوض کردین!!! حالتون خوبه؟؟

    سلام... اووووووووووووه...آواتار عوض کردین!!! حالتون خوبه؟؟
  20. لعنت بر تو ای ابلیس..

    پس یه جورایی با دوتا شیطان روبه روییم؟؟؟؟؟؟؟؟؟....
بالا