دوست دوران راهنمایی سحرجان....دلم واست تنگ شده...بهترین خاطراتو باهات داشتم...کاش میشد به اون روزا برگشت....
خوشبختیت آرزومه..........
ودوستی خودم که یک هفته ازت خبر ندارم ...اینجاهم نمی یای....نمیدونم کجایی.....دلم واست تنگ شده!!!کاش یخبر ازخودت بهم میدادی...دل نگرونتم!!!...دعا میکنم اتفاقی...