نتایح جستجو

  1. قربانت......به یادمان نباشی به یادتان هستیم!! برقرار باشی....... فعلا بای..شاید 1 ساعت دیگه بیام

    قربانت......به یادمان نباشی به یادتان هستیم!! برقرار باشی....... فعلا بای..شاید 1 ساعت دیگه بیام
  2. داداش به بی معرفتیه شما ندیدم!!!!!

    داداش به بی معرفتیه شما ندیدم!!!!!
  3. سلام........ وااااااااااااااااااااااای چه داداشه خوبی من دارم..که همیشه به یاد آبجیشه!!!

    سلام........ وااااااااااااااااااااااای چه داداشه خوبی من دارم..که همیشه به یاد آبجیشه!!!
  4. به نطر شما فعال ترین و پر محتوی ترین تالار باشگاه کدام است؟

    واقعا معماری فعالیتش بیشتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!:eek: به نظرم کامپیوتر فعال تره....نه اینکه رشته ی خودمه...بخاطر اینکه کامپیوتر چیزیه که همه ی رشته ها داخلش زیاد می یاینو تاپیک میزنن واستفاده میکنن!!!
  5. تولدت مبارک خانومی [IMG]

    تولدت مبارک خانومی [IMG]
  6. به جمع دوستان من خوش اومدین!!:D

    به جمع دوستان من خوش اومدین!!:D
  7. سلام بر شما ممنون

    سلام بر شما ممنون
  8. سلام....مرسی عزیزم واسه تبریک... شاد باشی!!

    سلام....مرسی عزیزم واسه تبریک... شاد باشی!!
  9. مرسی دوست عزیز..واسه تبریک تولدم!! همیشه شاد باشید!!

    مرسی دوست عزیز..واسه تبریک تولدم!! همیشه شاد باشید!!
  10. مرسی خانومی........:redface:

    مرسی خانومی........:redface:
  11. سلام میتونم یه سوال بپرسم؟؟؟؟

    سلام میتونم یه سوال بپرسم؟؟؟؟
  12. پول داشتن یا نداشتن مساله این است

    این داستان مشکل داره...قضیه روشن نیست.. آقا مگه به پوله طرفه...هر دختری رو که دیدین با یه پولدار ازدواج کرده...مگه بخاطر پولش بوده...اینم شاید همینطور باشه... شاید واقعا دختره پسره رو میخاسته...اونم نه بخاطر پول.......حالا شانس آوورده پسر پولدارم بوده...ها والا:D مثبت نگر باشید
  13. برترین تصاویر نجومی سال 2011 / خوش منظره ترین اتاق جهان و ستاره فراری

    خیلی زیبا بودن دوستی......آدم باورش نمیشه که این جاها وجود داره...... واقعا آدم باید شاکر این خالق باشه که چه زیبایی هایی رو خلق کرده!! مرسی ازت
  14. چرا همش تهران ؟ چرا همه ی نمایشگاه ها در شهر تهران برگزار می شوند؟

    من همیشه اینو بخودم میگم.....آخه چرااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟ چرا همه چی مال اوناست...!!بهترین نمایشگاهها...بهترین امکانات.............!!!!!!!!!!!...کاش دیگه \ایتختو عوض میکردن...حداقل هر ۱۰ سال یبار...که این امکانات جاهای دیگه هم بیاد.......اینجوری واسه خود تهرانی ها هم...
  15. [IMG]

    [IMG]
  16. آموزش ساخت اسمایل

    قربونت برم...منم که کامپیوتری هستم...مث شماهم!!!... خانومی شرقی خواهشا ابتدایی شرو ع کنید که همه استفاده ببرن عزیز... با تشکر
  17. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    علیک سلام...آره خوش اومدی عزیز... چه آواتارت قشنگه....رنگها رو میگم!!!!!!!!!.....
  18. سلام...ممنون خوبم!!...شما خوبین؟؟

    سلام...ممنون خوبم!!...شما خوبین؟؟
  19. مرسی بابت عکست.....ایشالا که دوستای خوبی میشیم!!

    مرسی بابت عکست.....ایشالا که دوستای خوبی میشیم!!
  20. [IMG]

    [IMG]
بالا