بااینکه تاپیک تکراری بود ومنم قبلا نظرمو اونجا گفته بودم ولی من موافقم با ایشون.....
این راه درستی واسه اثبات عشق نبود.....باید دونست که ظرفیت همه ی آدما اونقد بالا نیست که بخوایم با این چیزا امتحانشون کنیم...
این یه امتحان سخت واسه پسره بود..........!!!!!!