این داستان مشکل داره...قضیه روشن نیست..
آقا مگه به پوله طرفه...هر دختری رو که دیدین با یه پولدار ازدواج کرده...مگه بخاطر پولش بوده...اینم شاید همینطور باشه...
شاید واقعا دختره پسره رو میخاسته...اونم نه بخاطر پول.......حالا شانس آوورده پسر پولدارم بوده...ها والا:D
مثبت نگر باشید