اصولا بچه ی ساکتی بودم .
ولی وای به روزی که شلوغ میشدم .
ولی خوب همیشه باعث میشدم همبازی بچگی هام که پسر بود یک کتک درست و حسابی از مامانش نوش جان کنه .
البته حقش بود .
البته لازم بذکر هست ایشون هم وقتی که میرفتیم دوچرخه بازی کاری میکرد که من بخورم زمین و اثار زمین خوردنها روی زانوهام نمایان هست .