مهران جان عزیزم من دوست ندارم جو اینجا تغییر کنه . ولی وقتی دیدم که انقدر ناراحتی و پشت سر شما هم پژمان و همینطور ادامه پیدا کرد .
مهران من همه ی شما ها را مثل خواهر و برادر دوست دارمتون . شاید باور نکنید .
گلم متاسفانه یک کم اینجا بین بچه ها کدورت ایجاد شده .
با این حرفهایی که زده میشه فکر کنم ریشه کدورتها محکم تر میشه .
ببخشید اگر با حرفهام ناراحتت کردم .