You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
مهران بدو برو توی لوگو گزارش بده .
مامان اتوسا خیلی عصبانی هست .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
خوبم عزیزم ، مرسی .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
نه اتوسا جون الان 4 روزه که نگران یکی از دوستام هستم . نه تلفن خونه شان جواب میده و نه موبایلش . خیلی نگرانشم .
به شما خوش میگذره ؟
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
[IMG]سلام مهران جان . خوبی شما ؟
خواهش میکنم . من هم بلافاصله بعدش رفتم عزیزم . خیلی خسته بودم .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
[IMG]سلام خواهر گلم . صبح بخیر .ممنونم خوبم .
خوبی عزیزم ؟
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
سلام ، صبح شماهم بخیر .
شما خوبید مهندس ؟
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
سلام عزیزم ، خوبی فدات بشم . بله روز خیلی زیباییه خوشگلم .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
برو عزیزم ، مزاحمت نمیشم . من هم الان میرم .مواظب خودت باش.
شبت بخیر خاله جون . خوب بخوابی .
فردا می بینمت .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
سلامتی گل خاله . طبق معمول تنها بودم گفتم یک سر بیام توی باشگاه .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
سلام مهران جان . شب بخیر . خوبی خاله جان .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
باشه گلم . راستی من دوشنبه یا سه شنبه میخوام برم عیادت ندا . اگر شما هم تونستید میایید؟
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
راستی مهران من از این ضرب المثل ها نشنیده بودم .:surprised:
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
مهران جان با اجازه من مرخص میشم عزیزم .
تا فردا خدانگهدار .
اگر تونستم شب انلاین میشم .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
به به ، شیرینی گوشی هم یادت نره .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
گلم من دارم میرم خونه . خسته نباشید .
خدانگهدار تا فردا .
راستی دوشنبه یا سه شنبه میخوام برم ملاقات ندا کوچولو . میایی ؟
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
http://www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=110730
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
باشه خاله جان . ولی قول بده بشی مهران سابق عزیزم .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
مهران 3شنبه قراره شیرینی بخوریم؟
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
راستی اسپم هم خدا را شکر قفل شد .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
بخدا انقدر از صبح حرص خوردم سردرد گرفتم .
لحظه شماری میکنم افطار بشه من یک قرص مسکن بخورم .
- ملیسا
- ارسال پروفایل