بعضی آدم ها را نمی شود داشت ،
فقط می شود یک جور خاصی دوستشان داشت !
بعضی آدم ها اصلا برای این نیستند
که برای تو باشند یا تو برای آن ها !
اصلا به آخرش فکر نمی کنی ،
آنها برای اینند که دوستشان بداری
آنهم نه دوست داشتن معمولی نه حتی عشق ،
یک جور خاصی دوست داشتن که اصلا هم کم نیست …
این آدم...