نتایح جستجو

  1. بهار00

    ممنون زیبا بودن [IMG]

    ممنون زیبا بودن [IMG]
  2. بهار00

    برای دل خودم

    شب ها وقتی می خوای بخوابی و میبینی کسی رو نداری که بهت فکر کنه اینجاست که میفهمی بر خلاف شلوغی ذهنت تو چقدر تنهایی
  3. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    شب ها وقتی می خوای بخوابی و میبینی کسی رو نداری که بهت فکر کنه اینجاست که میفهمی بر خلاف شلوغی ذهنت تو چقدر تنهایی
  4. بهار00

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/611803

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/611803
  5. بهار00

    برای دل خودم

    عشقهای امروزی را چشیده ای دلبندم . . . ! طعم کشک میدهند عشقهای امروزی سراپا ادعایند گل من . . . ! فرهاد اگر بود به جای کندن بیستون مخ میزد احتمالا . . . ! شیرین هم دیگر شیرین نبود . . . دیگر صدای تیشه نمیپیچید در شهر احتمالا بوق اشغال تلفن همراهش گوش را کر میکرد . طفلک عشق . . . چه زجری...
  6. بهار00

    باشه بذار

    باشه بذار
  7. بهار00

    فقط نگاه کن

    :cry:عه خوبه من یه بار رفتم ایشالا قسمت همه شه:smile:
  8. بهار00

    فقط نگاه کن

    کلا با هیچی باز نمیشه قسمت نیس دیگه حداقل بگین توش چیه؟
  9. بهار00

    فقط نگاه کن

    اگه سرعتت خوبه باید راحت بتونی دانلودش کنی...من سه تا رو توی دو دقیقه دانلود کردما!!!! با IDM دانلود کن.... دانلود میشه ولی موقه باز کردن صفحه اول مرورگرو میاره
  10. بهار00

    فقط نگاه کن

    اینجارو امتحانش کن http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/17/1722150_343.rar بیخیال باز نمیشه قسمت نیس:cry:
  11. بهار00

    فقط نگاه کن

    باید از سرعت اینترنت بالایی برخوردار باشین....متحرکه حجمشم زیاده سرعتم خوبه ولی اصلا باز نکرد
  12. بهار00

    فقط نگاه کن

    من دانلود کردم ولی چیزی نیاورد:cry:
  13. بهار00

    :eek: نه بابا مگه غولم همشونو بخورم؟؟؟ از هر کدوم یه ذره خوردم:smile: من فردا ظهر نیستم شما...

    :eek: نه بابا مگه غولم همشونو بخورم؟؟؟ از هر کدوم یه ذره خوردم:smile: من فردا ظهر نیستم شما بفرست بعدا میام میخورم:D:redface:
  14. بهار00

    باشه بسلامت خیلی خوشمزه بودن ممنون بازم از این کارا بکن:D

    باشه بسلامت خیلی خوشمزه بودن ممنون بازم از این کارا بکن:D
  15. بهار00

    :biggrin: بگو تا یه سال...

    :biggrin: بگو تا یه سال...
  16. بهار00

    بهله!!!!

    بهله!!!!
  17. بهار00

    :razz: اها...ولی ظاهرش بده همون اولیو میخورم....ممنون:gol:

    :razz: اها...ولی ظاهرش بده همون اولیو میخورم....ممنون:gol:
  18. بهار00

    نه اونی که قبل کباب بود رو میگم...اسمش چیه؟؟

    نه اونی که قبل کباب بود رو میگم...اسمش چیه؟؟
  19. بهار00

    :biggrin: اینارو خودت درست میکنی؟؟

    :biggrin: اینارو خودت درست میکنی؟؟
  20. بهار00

    این اسمش چیه؟؟

    این اسمش چیه؟؟
بالا