نتایح جستجو

  1. بهار00

    برای دل خودم

    حس ميكنم گــــم شده ام ... ولي تــلخ تر اين است كــــه ... كسي دنــبالم نمي گـــردد ... !!!
  2. بهار00

    برای دل خودم

    هــــنـــــــــوز دلخــــوشی ذهن خســــــــــــــته ام ایــــــــــــن استــــــــ.. که در خیــــــــــــــــــال خودم هنــــــــــوز بــــــــی خیـــــــــال مـــــن نشــــــــدی...
  3. بهار00

    اندیشه کن؛ امـــا نخند !

    :cry: لایک
  4. بهار00

    درخواست های مرتبط با:سایت پلان و تحلیل سایت

    سلام دوستان من به یه تحلیل سایت نیاز دارم تحلیل سایت یکی از دانشکده های موجود توی کشور اگه میتونین کمکم کنین:gol:
  5. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  6. بهار00

    ممنووووووووووووووووووووووووون [IMG]

    ممنووووووووووووووووووووووووون [IMG]
  7. بهار00

    :(چنتا جایی که مربوط بهش میشد رو نگا کردم اما چیزی پیدا نکردم.. توی تالار درخواست هم دیر جواب...

    :(چنتا جایی که مربوط بهش میشد رو نگا کردم اما چیزی پیدا نکردم.. توی تالار درخواست هم دیر جواب میدن به سوالا.........من برا فردا میخوام
  8. بهار00

    تحلیل سایت یکی از دانشکده های معماری کشور دارین همچین چیزی؟؟؟؟

    تحلیل سایت یکی از دانشکده های معماری کشور دارین همچین چیزی؟؟؟؟
  9. بهار00

    همچنین:smile: :redface:میتونم یه چیزی ازتون بخوام؟؟؟

    همچنین:smile: :redface:میتونم یه چیزی ازتون بخوام؟؟؟
  10. بهار00

    سلام عزیزم خوبی؟؟؟ یه تحلیل سایت دانشکده معماری داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام عزیزم خوبی؟؟؟ یه تحلیل سایت دانشکده معماری داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  11. بهار00

    سسسسسسلام ممنون:redface::gol:

    سسسسسسلام ممنون:redface::gol:
  12. بهار00

    :redface:سلام خوبین؟؟ من به یه تحلیل سایت دانشکده معماری (یکی از همین سایت های دانشکده موجود توی...

    :redface:سلام خوبین؟؟ من به یه تحلیل سایت دانشکده معماری (یکی از همین سایت های دانشکده موجود توی کشور) نیاز دارم.......میتونین کمکم کنین؟؟؟
  13. بهار00

    برای دل خودم

    وقتی کسی در کنارت هست،خوب نگاهش کن به تمام جزئیاتش... به لبخند بین حرف هایش... به سبک ادای کلماتش، به شیوه ی راه رفتنش،نشستنش... به چشم هاش خیره شو... دستهایش را به حافظه ات بسپار... گاهی آدم ها انقد سریع میروند، که حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت میگذارند!
  14. بهار00

    بی زحمت اون سفیده رو بدین به من:redface: [IMG]

    بی زحمت اون سفیده رو بدین به من:redface: [IMG]
  15. بهار00

    :redface: چه نازن ایناااا

    :redface: چه نازن ایناااا
  16. بهار00

    کافیست انار دلت ترک بخورد...! دلم میخواد برگردم پیشت....

    یا رب دل پاک و جان آگاهم ده آه شب و گریه ی سحرگاهم ده در راه خود اول از خودم بیخود کن بیخود چو شدم ز خود به خود راهم ده
  17. بهار00

    اون دوتا نقطه بعدی چی بود؟؟

    اون دوتا نقطه بعدی چی بود؟؟
  18. بهار00

    تنهایی یعنی ساعتها در تنهایی بنویسی نه کسی بخواند نه کسی حالت را بپرسد نه کسی برایش مهم باشد...

    تنهایی یعنی ساعتها در تنهایی بنویسی نه کسی بخواند نه کسی حالت را بپرسد نه کسی برایش مهم باشد حالت چطور هست
  19. بهار00

    سلام مرسی شما خوبی؟؟

    سلام مرسی شما خوبی؟؟
  20. بهار00

    برای دل خودم

    این روزها همه آدمها درد دارند … درد پول درد عشق درد تنهایی این روزها چقدر یادمان میرود زندگی کنیم !!!
بالا