نتایح جستجو

  1. zeinab68

    کمترین نمرت تا حالا

    واسه من 10.25 از درس مقاومت مصالح
  2. zeinab68

    می خوام از ته دل داد بزنم ....... اما چه فایده

    الان فقط می تونم دعا کنم که منو ببخشه . شما هم دعا کنید..
  3. zeinab68

    می خوام از ته دل داد بزنم ....... اما چه فایده

    کاری که نباید می کردم . یکیو با یه چیزی امتحان کردم که شدیدا ازم رنجید ..
  4. zeinab68

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/220500-می-خوام-از-ته-دل-داد-بزنم-.......-اما-چه-فایده?p=28...

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/220500-می-خوام-از-ته-دل-داد-بزنم-.......-اما-چه-فایده?p=2826810#post2826810
  5. zeinab68

    می خوام از ته دل داد بزنم ....... اما چه فایده

    می خوام داد بزنم بگم معذرت می خوام عزیزم منو ببخش . این راهش نبود . اما فایده نداره ......... می خوام بگم اشتباه کردم اما چه فایده تو که نمیبخشیم ... می خوام بگم تنهام نذار اما تو خوابی ........ فقط می گم دوستت دارم اگه باور کنی .......:gol:
  6. zeinab68

    شب بخیر ...

    شب بخیر ...
  7. zeinab68

    خداییش سوالش ربطی به کوره نداشت . ولی بازم گفتم که توش سلنیم میزنن . تازه اینو تو درسامون نخونده...

    خداییش سوالش ربطی به کوره نداشت . ولی بازم گفتم که توش سلنیم میزنن . تازه اینو تو درسامون نخونده بودیم . من مطالعه خارج درس داشتم.
  8. zeinab68

    واقعااااااااا . ایوللللللل . اخ جونمی جون . علی هم بهم اس ام اس داد گفت خوب بود . گفتم حتما داره...

    واقعااااااااا . ایوللللللل . اخ جونمی جون . علی هم بهم اس ام اس داد گفت خوب بود . گفتم حتما داره الکی تعریف می کنه.
  9. zeinab68

    سلام سلام . سرعت نتم پایینه دیر جواب دادم . حال روحیم بده . جسمیم هم که دیدی . صدام داغون بود ...

    سلام سلام . سرعت نتم پایینه دیر جواب دادم . حال روحیم بده . جسمیم هم که دیدی . صدام داغون بود . ولی خوب می شم . ممنون .
  10. zeinab68

    دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

    سلام . من هستم ولی خستم . کنفرانسم چطور بود به نظرت ؟
  11. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    اوهوم . منم سرم خیلی درد می کنه . کم کم برم . تب هم دارم ...
  12. zeinab68

    کجا دوس دارین کار کنین ؟

    نه بد نیست .
  13. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    چیزی شده که نمی تونم بگم . فقط دعا کن . ممنون :gol:
  14. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    ممنون فرهنگ جونی .. من هنوزم خیلی حالم بده نمیدونم چرا ایندفه اینجوری شدم . .
  15. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    :cry::cry::cry: تسلیت میگم . من رو هم در غم خودت شریک بدون .:gol:
  16. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    بس که فیلم ترسناک میبینی بچه جون . منکه جای تو بودم به جایه یکم خیلی می ترسیدم .
بالا