آره می دونم امکانات اولیه لازمه . حق با تو ء . اینو می دونم که اگه امکانات اولیه نباشه هیش کاری نمیشه کرد . مثه این می مونه که کوره نداشته باشیو بخوای فلز ذوب کنی . منظور من به داشتن امکانات اولیه اما با سطح پایین بود . فک می کنم ما تقریبا امکانات اولیه رو داریم اما با سطح خیلی پایین
اسپم...