نتایح جستجو

  1. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    آهان واسه ساختاره . باید جزومو نیگا کنم . الان که یادم نیمیاد . واسه 3 ترم پیشه . چه سخته ها
  2. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    ساختار زیاد یادم نیست . باید جزوشو نیگا کنم .
  3. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من ؟ آره الانم اینجوریم هاپچییییی
  4. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    اینا واسه ارشداست ها . ولی از استادمون می پرسم بهت می گم . :gol:
  5. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    به جاش شما هواشو داری شدید . به افتخار فرهنگ جون دس دس ;)
  6. zeinab68

    معرفی اعضای تالار.....

    سلام دوست عزیز . خوش اومدی . کدوم دانشگاهی ؟ منم ترم 7 سرامیکم .
  7. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    همه می دونن اسمت علیه . اسم داداشه منم علی ه . مثه تو همش با اونم جنگ دارم . ولی این جنگمون تقصیره خودته ها . هی میگی سرامیک متالورژی . ایشششششششش
  8. zeinab68

    خیلیم خوشگلم .

    خیلیم خوشگلم .
  9. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    علی یه سوال . منو تو چرا اینگونه شدیم ؟
  10. zeinab68

    من خیلی هم خوشگلم . میگی نه از بچه هایه تالار که منو دیدن بپرس . [IMG] بیا به این خوشگلی ...

    من خیلی هم خوشگلم . میگی نه از بچه هایه تالار که منو دیدن بپرس . [IMG] بیا به این خوشگلی . تازه الان رفتم سربازی موهامو زدم کچل کردم . عکس قبلیه واسه قبله سربازیم بود.
  11. zeinab68

    نکنه فک کردی این تویی ؟

    نکنه فک کردی این تویی ؟
  12. zeinab68

    آره مگه شکلکش چیه ؟ شبیه خودم نیست؟

    آره مگه شکلکش چیه ؟ شبیه خودم نیست؟
  13. zeinab68

    [IMG]

    [IMG]
  14. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    حرف شما منطقی . بحث من اینه که ما از اول اینجوری بودیم . حالا که نداریم نمیشه دست رو دست گذاشت . از همونایی که داریم استفاده می کنیم . شبت خوش .:gol:
  15. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    موقع نهار . موقع شام . :D
  16. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    آره می دونم امکانات اولیه لازمه . حق با تو ء . اینو می دونم که اگه امکانات اولیه نباشه هیش کاری نمیشه کرد . مثه این می مونه که کوره نداشته باشیو بخوای فلز ذوب کنی . منظور من به داشتن امکانات اولیه اما با سطح پایین بود . فک می کنم ما تقریبا امکانات اولیه رو داریم اما با سطح خیلی پایین اسپم...
بالا