نتایح جستجو

  1. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    پس نگو اسپمر . اکتیویته ی بالایه من به خاطر پست هام تو تالار سرامیکه . من رفتم شامو اماده کنم . میام دوباره . بچه ها مواظب این امیر باشین شروع کنه اسپم دسته من که استاده اسپمم رو از پشت می بنده فعلا
  2. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من اسپم هام بیشتر تالار سرامیکه . ندیدیشون مگه ؟
  3. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    به خدا اصلا شعا ر نبود . اگه یه دفعه شراره افتاد تو لباست دفعه ی بعدی فکرتو به کار بنداز ببین چه جوری با امکانات کمی که داری کاری کنی که دیگه شراره نسوزونتت .... در مورد رشته ی شما رو نمی دونم اما در مورد دانشگاه و رشته ی خودمون می گم : .اسه جشنواره ی حرکت داشتم یه سری شیشه فیوز می کردم که...
  4. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    فامیلیمو نگو برو تالار سرامیک اسپم هامو بخون بیا واسه بچه محلاتون تو باشگاه ( متالورژی هایه باشگاه ) تعریف کن .
  5. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    چرا تابستون ؟ اون موقع آفتاب می خوره به سرت درس حسابی جواب نمیدی . بعد از غزاله بذارمت ؟
  6. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    چرا نمی کنن برفک جون . حالا خواست یه چی بگه بذاره پایه سرامیک ها . خصومت رو میبینی تونو خدا . چشم دیدنه منو نداره . :cool:
  7. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    خیلی هم دلت بخواد . رضا دیروز کلیدارو داد به من گفت حواست به تالار باشه تا من امشب خودم بیام . :cool:
  8. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من که با این امکانات کم هم میسازم . به جاش اینو یادت باشه انسان هایه بزرگ در شرایط سخت ساخته می شن.
  9. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    دلت جا نداره ؟ باشه من همین جا تو تالار جام خوبه . :biggrin:
  10. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    3 تا دلیل داره : 1 ) دیدار حضوری : بچه ها زود زود دلشون واسه هم تنگ میشه 2 ) mossit ای دی اس ال گرفته و نانو هم دوباره فعال شده 3 ) صندلی داغ
  11. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    mossit این اواتارت خودتی ؟
  12. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    گفتین بچه دلم خواسسسسسسسستتتتت . من بچه می خوام .
  13. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    :biggrin::biggrin::biggrin: نگو حالا . یه موقع دیدی اومدنا .
  14. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    عروس شدنو مادر شدن 2 تاست ها
  15. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    ;););) منم شب بود که نتونستم بخوابم . وگرنه پشت کامپیوتر آدم از پسر شجاع هم بد تره.
  16. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من که دوس دارم بچم پسر باشه . اسمشم امین . امین جونه مامانیه . قربونش برم الهی ییی
  17. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    :surprised::surprised: نگفتم mossit جان نترس .
  18. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    یعنی تا این حد تاپیکم خوف بود که بره سر خودش بلا بیاره . نترس نانو خانومی مادره پسره شجاعه : دی به قول فرهنگ دس دس
  19. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    سلام . صندلی داغو راه انداختم . ببینش تو تالاره .
بالا