نتایح جستجو

  1. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    :gol::gol::gol: من نی نی میخوام
  2. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    سلام سلام نانو جونی . دارم میمیرم از شدت نی نی خواستن . وایییییییی
  3. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    جان جان . اگه این نینی مال من بود الان خورده بودمش . جیگرشوووووووووووووووووووووووووو
  4. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من باز دلم نینی خواست ای خداااااااااااااااا
  5. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    چه جالب . راستی این نینی که |اواتارته عاشقشمممممممممممممممم
  6. zeinab68

    ***لذت ترم بالایی بودن***

    آهان آره شاید اونارو میگه ..
  7. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    راس میگه واسه کجاس ؟ منم ندیده بودم ..
  8. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    به جاش من از 9 سالگی برنج میذاشتم . ظرف میشتم . مثه کوزت :razz:
  9. zeinab68

    ***لذت ترم بالایی بودن***

    صفری یعنی جه ؟
  10. zeinab68

    ***لذت ترم بالایی بودن***

    اهان ازون لحاظ ..
  11. zeinab68

    ********دیدار حضوری 4 - دانشگاه علم و صنعت *************

    ازش پرسیدم واسه همایش ها . بهم گفت ..
  12. zeinab68

    ********دیدار حضوری 4 - دانشگاه علم و صنعت *************

    رضا الان همایشه . حالا شب میام گوشمونو میپیچونه ..
  13. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    سلام عسیسم . اوهوم خوبم . ممنون .
  14. zeinab68

    ***لذت ترم بالایی بودن***

    شما تو کارشناسی داری دکترا میگیری ایشا اله ..
  15. zeinab68

    ***لذت ترم بالایی بودن***

    من دارم تجربه می کنم . لذت که واقعا داره .. ولی پروژمو بوگو چی کار کنم ...
بالا