نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    کاش یکیم مارو اعمال قانون میکرد. بخـــــــدا. ما اگه شانس داشتیم اسممونو میزاشتن شمسی
  2. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    خب اینجا نه بریم تو خفا.زشته:cool:
  3. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    نه نازی جون بین خودمون دو نفر بمونه گلاب بروتون دشویی دارم. نگیــــــــــــــــا آبروم میره
  4. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    شیرین بسه حالا بیا رقص تانگو:دی
  5. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    قر من؟ دیگه همین قدر بیشتر بلد نیسیم
  6. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    نه بگوووووووووو چرا یکی یکی باید تنبیه شیم):
  7. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    ما پایه ایم .دســــــــــــــت دســـــــــــت آهــــــــا بیا ماشـــــــــلا
  8. سایه خانم

    مرسی از گل:smile:

    مرسی از گل:smile:
  9. سایه خانم

    من چیکاره بیدم؟:(

    من چیکاره بیدم؟:(
  10. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    ایشالا که اینطور نباشه. من چند روز دیگه میرم دانشگامون ازشون میپرسم. البته اگه میتونی صبر کنی
  11. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    نه عزیزم .فکر نکنم. چون همش پیش نیاز کارشناسین. امیدوارم درست گفته باشم بازم تحقیق کن
  12. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    نفیسه جان ربطی به نمره نداره. کلا اگه واحدهای کاردانی معماری رو پاس نکرده باشی باید همشو پاس کنی .حالا اگه ریاضی و زبانو اینچیزارو گذرونده باشی تطبیق واحد میدی. حالا اگه دولتی قبول بشی واحد هایی که پاس کردی باید 13 یا 14 به بالا باشن تا بشه تطبیق داد
  13. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    چرا در لحظه ی آخر انتخاب کردم .اما خوب قبولم بشم نمیرم
  14. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    من میخواسم این تاپیک رو بزنم:( منم میخوام برای کنکور بخونم. سال 90 رتبم شد 2600. اما میخوام امسال رتبه ی خیلی خوبی بگیرم. امیدوارم این تاپیک کمک کنه که هممون نتایج خوبی بگیریم;) :gol:
  15. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    پارسال 31 شهریور نتایج نهایی اومد. تو سایت سنجش هست
  16. سایه خانم

    من همیشه پستهاتونو میخونم. اما چیزی ندارم بگم. فاز شما فرق فوکوله. من به فکر کنکور کارشناسیمم...

    من همیشه پستهاتونو میخونم. اما چیزی ندارم بگم. فاز شما فرق فوکوله. من به فکر کنکور کارشناسیمم شما به فکر ارشد):
  17. سایه خانم

    thx 4add

    thx 4add
بالا