نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    نفیسه جان کدوم دانشگاه درس خوندی؟
  2. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    بله چون با تشکر هم امتیازها بالا میره. ;)
  3. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    به به خانوم پر انرژی .مرسی خیلی زیبا بود;)
  4. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    نفیسه جان شمام از قمی؟
  5. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    فرزانه جان اصن احتمال داره امشب نیاد. اما بچه ها چه جالب میشه هرچندتامون در آینده باهم همکلاسی بشیما:lol:
  6. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    چشم. خدا خیرت بده خواهـــــــر
  7. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    گناه رو من دارم که رکب خوردم هیچی ریاضی نزدم. آخه فکر کردم خیلیا نمیزنن:w00:
  8. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    منکه اول درصدهامو میبینم بعد مقایسه میکنم با درصدهای کنکوری های پارسال. اول حدس میزنم رتبمو بعد نگاه میکنم:cry:
  9. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    آقا امیر شما هم ریاضی زدین تو کنکور؟
  10. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    خوشبحالت اگه 100 تا 150هم بیاری تهران قبولی;)
  11. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    ناز معمار جان کچویی که استاد منم بوده. چی تدریس میکنه؟
  12. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    http://www.karshenasi.com/ اینا هم گفتن 2شهریور.
  13. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    من فکر کردم امروز نتایج اعلام میشه تا صبح کابوس دیدم. منم میگم رتبه رو رد کنیم تازه می رسیم به این ظرفیت های خوشگل. فقط خداکنه دانشگاه هایی که پارسال دانشجو نگرفتن امسال بگبرن که شانس قبولیمون بالا بره .
  14. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    بچه ها من امشب میخوام 2رکعت نماز حاجت بخونم و میخوام بروبچ اینجارو هم دعا کنم. دمتون گرم اگه یادتون افتاد منم یاد کنید امشب:cry:
  15. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    2شهریور که میگن یعنی از 12 شب به بعد منتظر اعلام نتایج باشیم؟؟؟
  16. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    خدانکنه داغون باشی. منم تو کنکور ریاضی رو نزدم. اما نباید فقط بچه های اینجارو نگاه کنیم. خیلی هارو میشناسم که بیرون از اینجان و ریاضی نزدن که هیچ حتی عمومی هاشونم داغون زدن. داغون نباش تو موفق میشی;)
  17. سایه خانم

    قدم به قدم تا مرداد 90

    معلوم نیس.سال 88 ظرفیت ها خوب بود. اما سال 89 هم دانشگاه قم هم دانشگاه زنجان ظرفیت هاشونو برداشتن. یعنی 2تا از دانشگاه هایی که واسه فرهنگیان سهمیه نداشت. حالا خدا کنه که امسال این 2تا، دانشجو بگیرن.:(
بالا