من فکر کردم امروز نتایج اعلام میشه تا صبح کابوس دیدم.
منم میگم رتبه رو رد کنیم تازه می رسیم به این ظرفیت های خوشگل. فقط خداکنه دانشگاه هایی که پارسال دانشجو نگرفتن امسال بگبرن که شانس قبولیمون بالا بره .
خدانکنه داغون باشی. منم تو کنکور ریاضی رو نزدم. اما نباید فقط بچه های اینجارو نگاه کنیم. خیلی هارو میشناسم که بیرون از اینجان و ریاضی نزدن که هیچ حتی عمومی هاشونم داغون زدن.
داغون نباش تو موفق میشی;)
معلوم نیس.سال 88 ظرفیت ها خوب بود. اما سال 89 هم دانشگاه قم هم دانشگاه زنجان ظرفیت هاشونو برداشتن. یعنی 2تا از دانشگاه هایی که واسه فرهنگیان سهمیه نداشت. حالا خدا کنه که امسال این 2تا، دانشجو بگیرن.:(