منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
قدم به قدم تا مرداد 90
حرفی از ساعتش نزدن
سایه خانم
ارسال #2,718
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
عزیزم کارمندا خسته ان. نکه خیلی زحمتـــــــ کشیدن این چند روز. فک کنم الان تازه رفتن اداره سنجش. شما تامل کن هنوز اس ام اسشونو ندادن.;)
سایه خانم
ارسال #2,714
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
منم برســـــــــه:neutral:
سایه خانم
ارسال #2,709
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
صبح بخیر. کمبود خواب گرفتم چرا نیمـــــــــد؟ای بابااااااا
سایه خانم
ارسال #2,705
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
خوب دیگه نمیاد:mad: خدایا توکل میکنیم به تو.به ذات یکتات;) شب خوش
سایه خانم
ارسال #2,674
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
واقعــــــــــا که گل گفتی. منم فقط به همین دلیل دوس دارم تهران قبول شم
سایه خانم
ارسال #2,668
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
خوب یعنی فردا ساعت چند از خواب بلند شیم؟:(
سایه خانم
ارسال #2,656
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
قربونت برم سر فرصت عوضش میکنم الان دستام میلرزه.
سایه خانم
ارسال #2,651
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
حدسم 600تا 900.اگه اینجوری باشه تهران قبول نمیشم:(
سایه خانم
ارسال #2,648
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
بچه ها ساعت از12 گذشت. لابد امشب نمیاد.
سایه خانم
ارسال #2,643
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
راسش خودمم نمیدونم. واسه همین نگرانم. میترسم خیلیاشو منفی زده باشم
سایه خانم
ارسال #2,638
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
نازمعمار من چن میشم به نظرت؟
سایه خانم
ارسال #2,633
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
لابد به مازیار زنگیدن گفتن نفر اول شده .:cool: دیگه مارو یادش نمیاد که
سایه خانم
ارسال #2,596
Aug 26, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
نیمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد؟:w39:
سایه خانم
ارسال #2,583
Aug 26, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
ما رفتیم .ساعت 11برمیگردیم. به امید شبی خوش ;)
سایه خانم
ارسال #2,548
Aug 26, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
فراستی رو توی برنامه 7 مسخرش کردن. فردا شب ببینش خیلی باحاله
سایه خانم
ارسال #2,544
Aug 26, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
آخ آخ اون خنده بازار که خیــــلی توپه دوسش دارم:biggrin:
سایه خانم
ارسال #2,541
Aug 26, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
سال 88که رتبه966 هم برداشت. نفیسه من شنیدم امسال دختراروهم پذیرش میکنن. حالا بببینیم چی میشه:confused:
سایه خانم
ارسال #2,535
Aug 26, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
اگه فهمیدی موضوع این سریاله چیه به منم بگو. منکه هیچی سر درنمیارم:confused:
سایه خانم
ارسال #2,531
Aug 26, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
یعنی رشتت معماری نیســـــت؟ بابا ایول
سایه خانم
ارسال #2,529
Aug 26, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قبلی
1
...
برو به صفحه ی
برو
7
8
9
10
بعدی
اول
قبلی
9 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا