منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
مشاوره انتخاب شهر کنکور کاردانی به کارشناسی 90
2600شدم
سایه خانم
ارسال #270
Aug 30, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
مشاوره انتخاب شهر کنکور کاردانی به کارشناسی 90
عزیزم تو شهر ما غیر انتفاعی هاش کارشناسی معماری نمیگیرن. اصن صرف نمیکنه آدم غیرانتفاعی یه شهر دیگه بره. ماکه رفتیم سال بعد:mad:
سایه خانم
ارسال #265
Aug 30, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
مشاوره انتخاب شهر کنکور کاردانی به کارشناسی 90
خدا لعنتشون کنه. با ابن ظرفیت های خوشگل باید صبر کنم سال بعد هم کنکور بدم.
سایه خانم
ارسال #224
Aug 29, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری
تا 7000 میشه غیرانتفاعی قبول شد اونم بعضی از غیرانتفاعی ها
سایه خانم
ارسال #15,538
Aug 29, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
کنکور همینه عزیزم. منم اصلاااا فکرشو نمیکردم که 4رقمی بشم. بابااااا بیخیاااااال تنت سلامتـــــــــــــ. ایشالا سال بعد دوتامون میزنیم تو گوش کنکـــــــــور
سایه خانم
ارسال #3,746
Aug 28, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
بچه ها اگه من امسال غیرانتفاعی بخونم، اگه سال دیگه هم کنکور بدم ایشالا دولتی قبول بشم، میتونم واحدهامو تطبیق بدم؟:que:
سایه خانم
ارسال #3,743
Aug 28, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
بچه ها من 2600 شدم:( من غیر انتفاعــــــــــــی نمی خوااااااام:mad: به نظرتون صبر کنم واسه سال بعد؟
سایه خانم
ارسال #3,671
Aug 28, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
فرزانه اگه جای من بودی میرفتی غرانتفاعی یا میخوندی برای سال بعد که دورقمی بشی؟ توروخدا کمکم کنین.اصلن فکر نمیکردم 2600شم
سایه خانم
ارسال #3,607
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
نفیسه و ناز معممار چند شدن؟
سایه خانم
ارسال #3,601
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
فرزانه 2600 شدم. خیلی بدبختم
سایه خانم
ارسال #3,591
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
بچه ها من هنوز رتبمو ندیدم
سایه خانم
ارسال #3,587
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
نمیدونم چی بگم. فقط متاسفم که تو جایی زندگی میکنیم که ...
سایه خانم
ارسال #3,040
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
پس حتما میام.ایول شام میدن:thumbsup2:
سایه خانم
ارسال #3,025
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
شامم میدن؟:w01:
سایه خانم
ارسال #3,017
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
1ساعت همش نبودما. حالا کی این وسط عروس شد؟:confused:
سایه خانم
ارسال #3,010
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
نازی تو حدس میزدی رتبت چن شه؟:que:
سایه خانم
ارسال #2,749
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
دارن :دی شما کارتو بکن;)
سایه خانم
ارسال #2,744
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
نه بابا خودش گفت 9میاد:confused:
سایه خانم
ارسال #2,741
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
شما عمرا ماروو با بچه های سراسری مقایسه نکن. ما اگه شانس داشتیم تاحالا از نگرانی دراومده بودیم
سایه خانم
ارسال #2,738
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قدم به قدم تا مرداد 90
سلام. هنوز عادت نکردی به بدقولی؟
سایه خانم
ارسال #2,726
Aug 27, 2011
تالار:
کاردانی به کارشناسی
قبلی
1
...
برو به صفحه ی
برو
6
7
8
9
10
بعدی
اول
قبلی
8 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا