نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    نگران نباش تو هرجا قبول شی خوبه. یا اردبیل قبولی یا شریعتی که دوتاشم خوبه;)
  2. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    :w20:فردا صبح ساعت چند بیایم اینجا؟
  3. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    حالا من یه چیزی گفتم. من از اول قصدم تهران بود ایشالا میخونم واسه سال بعد هم دانشگاهی بشیم;)
  4. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    باشه قبول پس قول بده بعدش من تورو بکشم:(
  5. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    من تورو میکشم بعدش تو منو بکش
  6. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    سلام:(شنیدم فردا صب میاد من 3تا بیشتر انتخاب نکردم. سوره .ایوانکی. اراک تابلو هست که اراک قبول میشم. اگه اراک قبول شم خودمو میکشم:wallbash:
  7. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    سلام نفیسه جان چه عجب دختر:smile:
  8. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    بچه ها کیا اینجا فیس دارن؟ ادشون کنم;)
  9. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    تو جیبم. میخوای؟ فقط یکم مماخیه
  10. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    امضاهاتونو نمیتونم بخونم:-؟؟
  11. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    من بهمن 69 هستم من از همه کوچیکترم:w12:
  12. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    کسی اینجا متولد 69 هست اصن؟:w20:
بالا