نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    به مبوب ترین عضو باشگاه رای دهید

    منکه میدونم تو از کجا دل خوری دوست ندارم کسی از من دلخور باشه یا کینه ای تودل داشته باشه مسلمونیمون حکم میکنه که این کدورتها نباشه اگه از من دلخوری، من جلوی جمع ازت عذر میخوام به بزرگواریت ببخش :gol::gol::gol:
  2. #MaHDi#

    دانشگاه ارومیه

    سلام آرش خوبی؟ ببین یکی ازفامیلامون اونجا صنایع غذایی میخونه یه مقاله میخواد راجع به بیسکویت داری تو؟ فارسی ها
  3. #MaHDi#

    به مبوب ترین عضو باشگاه رای دهید

    همه اینجا واسه من عزیزن این نظرسنجی هم واسه اینکه دور هم باشیم یه کم از بحث و جدل هایمان فاصله بگیریم و به محبتهای بین حودمون بیفزاییم :gol::gol::gol:
  4. #MaHDi#

    به مبوب ترین عضو باشگاه رای دهید

    آهان فهمیدم رو تعداد کلیک کن
  5. #MaHDi#

    به مبوب ترین عضو باشگاه رای دهید

    عزیزم نمایش نتیجه رو بزن
  6. #MaHDi#

    به مبوب ترین عضو باشگاه رای دهید

    من خیلیارو اینجا دوست دارم ولی اسمشون تو لیست خوب اینم به خاطر محدود بودن لیسته و چاره ای نیست E.lahe جنگلی nayere مهرگا tanhatarin_asb-3 آیاتای . . . ولی رایم رو میدم به ooraman عزیزم :gol::gol:
  7. #MaHDi#

    مشاوره، سوال و درخواست مطالب صنایع غذایی

    دست گلت درد نکنه خیلی ممنونم :gol::gol::gol:
  8. #MaHDi#

    تز نظر دادن من

    قبلنا اینجوری بانمک نبودی چی شده راستشو بگو از وقتی دستیار آیجا شدی خیلی عوض شدی :surprised::D:biggrin::biggrin:
  9. #MaHDi#

    تز نظر دادن من

    نه به نظرم واقعیته
  10. #MaHDi#

    تز نظر دادن من

    تشکرم واسه این بود که روانشناسی شخصیتی اورامان یادت نره میخوام بدونم چقدر درست گفتیم مرسی:gol:
  11. #MaHDi#

    تز نظر دادن من

    نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه پسرههههههههههههههههههههههههههههه نکن نکن :eek::eek::eek::eek:
  12. #MaHDi#

    تز نظر دادن من

    به نظر من: خیلی دوست داشتنی دارای قلب صاف و بی کینه جاییکه احساسی باید باشی احساسی و جاییکه منطقی باید باشی منطقی هستی :gol::gol::gol:
  13. #MaHDi#

    یه سوال از بسیجیا

    به به ادمین خان خوشحالیم که بالاخره زیارتتون کردیم چه جوری قفل شده که میشه نظر داد؟:surprised::eek:
  14. #MaHDi#

    فالگیرها به بهشت نمی روند !

    ای شیطون!! میخواهی بساط ayja رو بهم بزنی؟؟:razz:
  15. #MaHDi#

    تز نظر دادن من

    تو گلی :gol::gol: ;););)
  16. #MaHDi#

    تز نظر دادن من

    :biggrin::biggrin::biggrin: نه باور کنید اینطوری نیست دست و دلبازم اگه باور نمیکنید از دوستام بپرسید :D:D گفتم که تو هم بشو کمک دستش ناقلا تا حالا رو نکرده بودی :razz:
  17. #MaHDi#

    تز نظر دادن من

    وای خدای من پست من رو ببین دقیقا ششمی رو زرد کرد بابا استاد:eek: خوب تو هم بشو کمک دست استاد ;);):gol:
  18. #MaHDi#

    تز نظر دادن من

    منم از شیوه دوستم استفاده میکنم سبزا رو درست گفتی زرد و نه خیلی ممنونم کارت درسته ;);):gol::gol::gol: اما دوست عزیزم مصطفی شما بسیار مهربون هستید. :eek: خوش قلب:razz: صبور :surprised: دیر عصبانی میشید اما اگه عصبانی بشید واویلا میشه. :redface: پایبند نظم هستید.:smile: به همه حشر و نشر...
  19. #MaHDi#

    تز نظر دادن من

    استاد شما به من لطف دارین ولی واسه اینکه تبعیض نشه میشه مفهوم اواتار منو با جزئیاتم بگی؟ دست گلت درد نکنه
بالا