خیلی برات متاسفم
بحث یه تاپیک رو داری به هر جا میکشونی
من اونجا بهت جواب دادم و اگه بچه مسلمونی بیا همونجا جوابمو بده
این سخن پراکنیا چیه؟
به بهونه های مختلف داری کینه تو خالی میکنی
من با اینکه به حرفام اعتقاد دارم ولی به رسم مسلمونی در یک جا ازت عذر خواستم ولی شما انگار نه انگار!!!
متاسفم همین