خوبم
ولی خوب اتفاقات بعد انتخابات رو شبیه سازی کردیدا
مهم دوستیاست
نتیجه که مهم نیست
خیلی خوشحالم که این این بحثا جو دوستی رو بین بچه ها افزایش داد
انشا... بعد این شاهد جو خوب و دوستانه تو باشگاه باشیم
مرسی الهه
از این مطلبا زیاد بزار
هیچ جا بغیر از اینجام نمیزاری مگر اینکه نیاز بچه های اینجا ارضا شده باشه بعدش میتونی جاهای دیگه هم مطلبو بزاری;)
وا... ما هنوز از 2007 بالاتر نرفتیم:D
نمیدونم جریان چیه ولی اگه تقصیر تو بوده که نباید زیاد به دل بگیری
اگه تقصیر اونه باید جوابشو میدادی
این به دل گرفتنا بیشتر خودتو اذیت میکنه
البته من جای شما نیستم و شرایطتون رو هم نمیدونم ولی ناراحت شدن و به دل گرفتن خالی فایده ای نداره