سلام
گرایشی که میخواهی تو ارشد شرکت کنی مشخص کردی؟
اولا یه کم زوده
تو اگه بتونی درساتو خوب بخونی و یاد بگیری تو روال کار میفتی ولی اگه سوالی داشتی در خدمتیم
من دوست دارم جانشین بشم :D
دوست دارم جانشین همونی بشم که همه قبولش دارند
آخه اینجوری میتونم به اسم اون هر کاری که دلم خواست بکنم
من دیدم اینجور آدما رو که خیلی ها هم براش میمیرند
ولی هیچ وقت نمیتونن بهش نزدیک بشن :razz:
آخه تو یه جاهای خاصی زندگی میکنه که خیلیا دوروبره خونش نگهبانی میدن
وقتی هم...