سلام داداشی خوبم .
صبح بارانی و دلنشین شما بخیر .
امان از دست این قبض های مخابرات .
مهرداد جان من امروز صبح ساعت 6:30 دقیقه با موسس خیریه الزهرا صحبت کردم و ازش قول گرفتم و شماره تلفن اش را که یک روز بریم و باهاشون صحبت کنیم .
از اینکه دوستهای خوبی مثل شما دارم خیلی خیلی خوشحالم .
سلام گلم ، خوبی عسل مامانی . چه خبرها ؟
عسلم من شرکت نبودم و رفته بودم کارهای خارج از شرکت را انجام بدم .
این را بدون هر وقت و هر زمانی که دوست داشته باشی میتونی و مجااز هستی به موبایل من زنگ بزنی خوشگلم و هیچ وقت مزاحم نیستی .