:surprised: تو این باشگاه چه خبره این از این تاپیک اونم از یه تاپیک دیگه که طرف می گه به 500 میلیون پول نیاز دارم پیام خصوصی بدید تا شماره حساب بدم پول بریزید برام!
دارم شاخ در میارم چشمام اینجوری شده :eek:
نمی دونم ولی الان در حال حاضر نظرم اینه شاید اگه اتفاق بیفته وضعیت فرق کنه ! مسلمه که از یه سری از حقوق اجتماعی از جمله ازدواج محروم می شم ، بنابر این مطمئنا یه سری فشارهای روحی بهم تحمیل می شه ، ولی سعی می کنم روحیه ام رو حفظ کنم :gol:
سلام استاد ، خوب هستید ، کوچولوتون خوبه؟ خواهش می کنم دربرابر در و گوهر هایی که شما از ائمه می فرستید چند تا عکس ناقابله. خدا حفظتون کنه و غزل جان رو زیر سایه پر برکت آقا امام زمان سالم و صالح نگه داره.
منو از دعای خیرتون فراموش نکنید که خیلی بهش نیازمندم.
باشه چه واقعا چه علکی ! خب از بقیه زندگیم لذت می برم ! :smile: قرار نیست که تا ابد زنده باشم ! خوب هر کسی یه جوری می میره منم اینجوری! مهمش اینه که گناهی نکردم که عذاب وجدان داشته باشم!
با صحبتتون موافق نیستم ، اگه کسی با این طرز فکر جلو بره فرسوده می شه ، به نظرم باید دنبال راهی باشید که از زندگی لذت ببرید . نمی دونم چه جوری ولی بحث جالبیه اگه با دوستان راجع بهش صحبت کنیم :gol:
از آفرینش خدا خیلی راضیم البته هیچ برتری بین جنس مونث و مذکر نمی بینم ولی تفاوت های جنس مونث رو دوست دارم و از اینکه خداوند منو خانوم آفریده شکرش می کنم ولی از برخورد جامعه و بعضی افکار نادرستش و خرافاتش ناراضی هستم