نتایح جستجو

  1. محمدیان

    سلام . خوب هستید؟ این مطلب رو بخونید خیلی عالیه http://www.www.iran-eng.ir/showthread.php?p=1626385

    سلام . خوب هستید؟ این مطلب رو بخونید خیلی عالیه http://www.www.iran-eng.ir/showthread.php?p=1626385
  2. محمدیان

    متشکرم آقا سهیل ، خیلی محبت کردید.:gol:

    متشکرم آقا سهیل ، خیلی محبت کردید.:gol:
  3. محمدیان

    ترشیده ها بیان تو

    خوب کاش می گفتید برای چی می خواید این پول رو! مبلغ زیادی هم نیاز دارید!
  4. محمدیان

    ترشیده ها بیان تو

    :surprised: تو این باشگاه چه خبره این از این تاپیک اونم از یه تاپیک دیگه که طرف می گه به 500 میلیون پول نیاز دارم پیام خصوصی بدید تا شماره حساب بدم پول بریزید برام! دارم شاخ در میارم چشمام اینجوری شده :eek:
  5. محمدیان

    HIV

    نمی دونم ولی الان در حال حاضر نظرم اینه شاید اگه اتفاق بیفته وضعیت فرق کنه ! مسلمه که از یه سری از حقوق اجتماعی از جمله ازدواج محروم می شم ، بنابر این مطمئنا یه سری فشارهای روحی بهم تحمیل می شه ، ولی سعی می کنم روحیه ام رو حفظ کنم :gol:
  6. محمدیان

    ممنونم بابت عکس های بسیار زیباتون.

    ممنونم بابت عکس های بسیار زیباتون.
  7. محمدیان

    قابلت رو نداشت عزیز . ناقابله

    قابلت رو نداشت عزیز . ناقابله
  8. محمدیان

    سلام استاد ، خوب هستید ، کوچولوتون خوبه؟ خواهش می کنم دربرابر در و گوهر هایی که شما از ائمه می...

    سلام استاد ، خوب هستید ، کوچولوتون خوبه؟ خواهش می کنم دربرابر در و گوهر هایی که شما از ائمه می فرستید چند تا عکس ناقابله. خدا حفظتون کنه و غزل جان رو زیر سایه پر برکت آقا امام زمان سالم و صالح نگه داره. منو از دعای خیرتون فراموش نکنید که خیلی بهش نیازمندم.
  9. محمدیان

    HIV

    باشه چه واقعا چه علکی ! خب از بقیه زندگیم لذت می برم ! :smile: قرار نیست که تا ابد زنده باشم ! خوب هر کسی یه جوری می میره منم اینجوری! مهمش اینه که گناهی نکردم که عذاب وجدان داشته باشم!
  10. محمدیان

    HIV

    هیچی بازم شکر خدا رو ! چون از خودم مطمئنم ;)
  11. محمدیان

    خدا رو شکر بد نیستم

    خدا رو شکر بد نیستم
  12. محمدیان

    سلام.ممنونن شما خوب هستید؟ عکسها قابلتون رو نداشت

    سلام.ممنونن شما خوب هستید؟ عکسها قابلتون رو نداشت
  13. محمدیان

    از جنسیتت راضی هستی؟؟

    با صحبتتون موافق نیستم ، اگه کسی با این طرز فکر جلو بره فرسوده می شه ، به نظرم باید دنبال راهی باشید که از زندگی لذت ببرید . نمی دونم چه جوری ولی بحث جالبیه اگه با دوستان راجع بهش صحبت کنیم :gol:
  14. محمدیان

    روش های جذب دیگران

    ممنونم گرچه کامل مطالعه نکردم ولی بعضی قسمت هاش رو خوندم بسیار جالب بود استفاده کردم :gol:
  15. محمدیان

    از جنسیتت راضی هستی؟؟

    از آفرینش خدا خیلی راضیم البته هیچ برتری بین جنس مونث و مذکر نمی بینم ولی تفاوت های جنس مونث رو دوست دارم و از اینکه خداوند منو خانوم آفریده شکرش می کنم ولی از برخورد جامعه و بعضی افکار نادرستش و خرافاتش ناراضی هستم
  16. محمدیان

    به سلامت عرضی نیست. خداحافظتون

    به سلامت عرضی نیست. خداحافظتون
  17. محمدیان

    :redface: مرسی داداش! بزرگوارید!

    :redface: مرسی داداش! بزرگوارید!
  18. محمدیان

    [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG]
  19. محمدیان

    [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG]
  20. محمدیان

    [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG]
بالا