دوست عزیز اگه تجربه ندارید ، پیشنهاد می کنم کتاب گلبرگ زندگی نوشته دکتر دهنوی رو مطالعه کنید ، تمام روش های برخورد و مظالبی رو که باید مطرح بشه رو گفته در ضمن اینکه به چه چیزهایی باید دقت کنید رو بیان کرده .
در ضمن بد نیست که با یه مشاور هم مشورت کنید ، این جلسات خیلی مهم هستن توی شکل گیری شناخت...