آدم خوب به نظر شما چه جوریه؟ نکنه اینجوریه ::D
حالا خارج از شوخی! احساسی با خوب بودن خیلی خیلی فرق می کنه!
اونی که در نظر شماست شاید یه فرشته باشه! ولی اگه کمی هواسمون رو به دور و اطراف جمع کنیم می تونیم خیلی از این قبیل افراد را ببینیم!
این چیزهایی هم که دوستمون اشاره کردن فک نکنم تعریف آدم...