بله درست خوندید معضلی به نام عقده کم دیده شدن!
شاید بسیاری از ما تو جامعه یا جمع دوستان و آشنایان با این قبیل افراد برخورد کرده باشیم.
افرادی که خواسته یا ناخواسته دست به رفتاری می زنن برای اینکه بقیه یه محل و اعتنایی به اونها بکنن!
کسایی که احساس می کنن بقیه حق اون ها رو خوردن و حالا باید براش...
سلام عضو فعال!
خب الان هدفت از زدن این تاپیک در تالار فخیمه آزاد چیه؟
الان ما راجه به چی به بحث بنشینیم؟
خدایی دوستان اینجا رو با تالار زنگ تفریح اشتباه نگیرن!:D
در ضمن تکراری بود جیگر...
خدا وکیلی این همه شعر باقافیه و موزون داریم!
چیه هی شعر نو!اصن اسم شعر میشه روش گذاشت؟(البت به غیر از شعر نیمایی)
شعر نو املایی بی فعلیست که تنها تراوشات ذهنی نویسنده اش را در قالب احساسات بیان می کند!