مطمئن باش خوبی مطلق در هیچ فردی وجود نداره!و خوبی و خوب بودن در آدم ها یه چیز نسبیه!
همینطور که اخلاق یک چیز نسبی هستش!
درضمن تا دوست را چی تعریف کنی شما!
این رو بگم که همکار،همکلاسی یا از اون هم بیشتر هم سفره ای بودن ملاک دوستی نیست!
دوست اونه که در خوشی و سختی شما بهش تکیه می کنی! همیشه می...