مرسی آرش خان
دعا میکنم هیچ کس به خاطر سهل انگاری به این درد ها دچار نشه ...همه ما وهمه مردم ایران بهتر وبیشتر به همچین ادم هایی توجه کنیم .خوب تاپیکی گذاشتی مرسی .
خورشید را باور دارم حتی اگر نتابد
به عشق ایمان دارم حتی اگر آن را حس نکم
به خدا ایمان دارم حتی اگر سکوت کرده باشد
تا خدا هست جایی برای نا امیدی نیست.
عزیزم دیشب دی سی شدم ببخشید .
مال همونه کنارش نوشته ...یه ذره دقت کنی میبینی ..
اما اگه خوشبختی اینه ............
پس خوشبختی چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
8 تا.....
مطمئنا خودش هم تو خرجش مونده با این دوره زمونه ...................
والا ...........
در گذر گاه زندگی آموختم که ..
هیچ وقت به کسی غیر از خدا تکیه نکنم
و هیچ وقت منتظر نباشم تا دیگران کاری را برایم انجام دهند
واین که گاهی خیلی لازمه خودم رو نصیحت کنم...