نتایح جستجو

  1. مرسی آجی جون...امیدوارم تو هم سالخوبی داشته باشی

    مرسی آجی جون...امیدوارم تو هم سالخوبی داشته باشی
  2. چرا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چرا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  3. اااااااااااااه...داداش کجااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باش الان من درستش میکنم!!

    اااااااااااااه...داداش کجااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باش الان من درستش میکنم!!
  4. نه ناراحت نشدم.....میدونم!!

    نه ناراحت نشدم.....میدونم!!
  5. فعلا بای سال خوبی داشته باشین

    فعلا بای سال خوبی داشته باشین
  6. زیبا ترین چیزی که خدا خلق کرده به نظرت چیه؟

    بیشتر دقت کنید....نوشته زیباترین!!!!!!!!!!!...اونکه درست همچی زیباست ولی گاهی از نطر ما آدمها یه سری چیزا بیشتر به دل میشننو به آدم یه حس خوب میدن این یعنی زیبایی.... پس هرکسی ممکنه زیباتر بودنو توی یک چیزی ببینه!:)
  7. کمک در روابط

    گاهی اوقات حتی خونواده هم بچشو نمیشناسه..... من خودم یکیو سراغ دارم موقع عروسیشون همه میگفتن چه پسری ...نگاه کن نجابت از چشاش می باره....از هرکی میپرسیدن ازش تعرف میکردن.. 6ماه بعد ازدواجشون نگو طرف از اوناش بود...عرق خور لااوبالی.....که وقتی به پدر و مادرو خونوادشم گفتن خودشون باورشون...
  8. کمک در روابط

    عزیزم من گفتم اول شناخت........!!!...خب بدون شناخت بیاد با یکی رابطه برقرار کنه که کلاه سرش میره.. بعدشم واقعیته....هرجا به کسی که درست نشناختمش اعتماد کردم ضربه خوردم!!
  9. سلام این پرشین بلاگ چیه؟؟؟...تبریک جدیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

    سلام این پرشین بلاگ چیه؟؟؟...تبریک جدیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  10. تو زندگیت جای کی خالیه؟

    جای همچیو هیچی..............!!!!!!!
  11. کمک در روابط

    برای یک انتخاب خوب...بهرته اول بشناسی طرفو که این کار آسونی نیست واسه اینکه سرت کلاه نره بگم زود تو رابطه ها اعتماد نکن.....بذار زمان بگذره بعد اعتماد کن..ببین ارزش اعتماد کردنو داره که بعدش چوبشو نخوری!!
  12. آره امااااااااااااااااان..چرا حالا؟؟؟...مگه کارتون چیه؟؟

    آره امااااااااااااااااان..چرا حالا؟؟؟...مگه کارتون چیه؟؟
  13. حرف آخر سال به کسی که ....

    امروزم آخرین روز سال 90هست...تموم شد...سختو آسونش... میگن بشینید با خودتون فک کنید امسالو چطور گذروندین...آیا انچه میخاستید بودید یا نه همون کسیم که بودید دیگه نیستید من فقط از یکی که خیلی ادعاش میشه منو همه جوره دوست داره وهوامو داره گله کنم اخه آخر سال نباید هیچی از هیشکی تو دلم آدم بمونه...
  14. شما میگید عقل یه موهبته ؟ پس بیائید و ثابت کنید .

    گاهی کسی که دم از عقل میزند در راه هوشیاری خود مست میرود.....
  15. "چرا هر كسي رو كه دوست مي داریم از دست ميدیم؟

    خب وقتی یکیو دوسش داری و میخای اون همیشه کنارت باشه ودر کنارش ترس از دست دادنشو داریم ولی این ترس ناشی از دوست داشتنه ولی چرا تاثیر مثبت خواستن بیشتر از تاثیر از دست دانش نیست؟؟ اگه اینطوره که روی هرچیری تمرکز کنیم واسه به دست آووردنش پس وقتی یکیو میخای و دوسش داری که کنارت بمونه دقیقا برعکس...
  16. استحاله زندگی

    قبول دارم ولی این درباره ی همه صدق نمیکنه...!!بعدشم اینا و اونا کین ...ماییم دیگه......!!! کشور پیشرفتشو از من و شما وما میگیره....چرا همش واسه دیگرون میخونیم...اشتباه ما ایرانیا اینه......همش میگیم بقیه بقیه!!!..حاضر نیستیم اول خودمونو درست کنیم...خب این بقیه ماییم دیگه!!
  17. شما میگید عقل یه موهبته ؟ پس بیائید و ثابت کنید .

    عقل به نظر من مجموعه ای از تفکراتو نگرش های ماست.....حالا بستکی به فرهنگو عقاید این نگرشها فرق دارند باهم!!همین باعث میشه که درباره یموضوعهای مختلف عقل هر کسی یه چیزیو بگه... ولی شنیدم عقل پیرو یک قانونه....!!؟؟؟نمیدونم چقدشم درسته!!
  18. شما میگید عقل یه موهبته ؟ پس بیائید و ثابت کنید .

    ولی من این نام کاربریو نمیشناسم!!!.......خوشحالم از آشناییتون...... خواهش میکنم....شما اینجا تنها کسی هستین که مطالبتون واقعا به درد بخوره و ارزش شرکت کردنو داره..خیلی وقته باشگاه از این حال اوضاع خارج شده!!نمیدونم شما قبلا اینجا بودین یا نه!! به هر حال یه پیشنهاد یکم موضوعاتتون عامیانه تر مطرح...
  19. شما میگید عقل یه موهبته ؟ پس بیائید و ثابت کنید .

    از دوستان هم بودیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیشناسم به این نام کاربزی!!!!!!!!!!!!
بالا