گاهی اوقات حتی خونواده هم بچشو نمیشناسه.....
من خودم یکیو سراغ دارم موقع عروسیشون همه میگفتن چه پسری ...نگاه کن نجابت از چشاش می باره....از هرکی میپرسیدن ازش تعرف میکردن..
6ماه بعد ازدواجشون نگو طرف از اوناش بود...عرق خور لااوبالی.....که وقتی به پدر و مادرو خونوادشم گفتن خودشون باورشون...