You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
♥
سلاممممممممممم
ممنون بابت درخواست دوستیتون
امیدوارم دوستان خوبی باشیم
-
-
-
-
♥
خواهش آقای بهزاد....:heart:(گل نبود قلب گذاستم:redface:)
-
♥
سلام کردم خدمتتون پاسخ ندادین..نمیدونم خوشم نمی یاد!!...از شعارای الکیه خیلیاااا...
کاری نداری داداش دارم میرم؟؟
-
♥
اونجا رو دیگه دوس ندارم.......:cry:
-
♥
شوخی میکنیییییییییییییییییییییییی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
♥
به به سلام آقا کاظم
خوب از دوستای قدیم یادی نمیکنید..
خوبن؟؟
-
♥
بله..شکرررررررررر..
اصفهان سرده هوا؟؟؟؟؟؟؟؟
-
♥
ای بابا.تنت سالم!!!..کار که جوهره ی مرده!!
برو کار کن مگو چیست کار...
-
♥
حالا هر دفعه بی انصافیه..ولی چندباری پیام دادم جواب ندادی..
حالا بگذریم...
خوبی؟؟
-
-
♥
سلام داداش
چرا دیگه تحویل نمیگیری؟؟؟؟
سلام میکنم جواب نمیدی!!!!!!!!؟؟:(
-
-
-
♥
:razz:سلام
خواهش..
چرا پیم خصوصیتو بستی؟؟؟؟؟؟؟