نتایح جستجو

  1. سلاممممممممممم ممنون بابت درخواست دوستیتون امیدوارم دوستان خوبی باشیم

    سلاممممممممممم ممنون بابت درخواست دوستیتون امیدوارم دوستان خوبی باشیم
  2. خواهش گلم...

    خواهش گلم...
  3. [IMG]

    [IMG]
  4. [IMG]

    [IMG]
  5. خواهش آقای بهزاد....:heart:(گل نبود قلب گذاستم:redface:)

    خواهش آقای بهزاد....:heart:(گل نبود قلب گذاستم:redface:)
  6. سلام کردم خدمتتون پاسخ ندادین..نمیدونم خوشم نمی یاد!!...از شعارای الکیه خیلیاااا... کاری نداری...

    سلام کردم خدمتتون پاسخ ندادین..نمیدونم خوشم نمی یاد!!...از شعارای الکیه خیلیاااا... کاری نداری داداش دارم میرم؟؟
  7. اونجا رو دیگه دوس ندارم.......:cry:

    اونجا رو دیگه دوس ندارم.......:cry:
  8. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    شوخی میکنیییییییییییییییییییییییی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  9. به به سلام آقا کاظم خوب از دوستای قدیم یادی نمیکنید.. خوبن؟؟

    به به سلام آقا کاظم خوب از دوستای قدیم یادی نمیکنید.. خوبن؟؟
  10. بله..شکرررررررررر.. اصفهان سرده هوا؟؟؟؟؟؟؟؟

    بله..شکرررررررررر.. اصفهان سرده هوا؟؟؟؟؟؟؟؟
  11. ای بابا.تنت سالم!!!..کار که جوهره ی مرده!! برو کار کن مگو چیست کار...

    ای بابا.تنت سالم!!!..کار که جوهره ی مرده!! برو کار کن مگو چیست کار...
  12. حالا هر دفعه بی انصافیه..ولی چندباری پیام دادم جواب ندادی.. حالا بگذریم... خوبی؟؟

    حالا هر دفعه بی انصافیه..ولی چندباری پیام دادم جواب ندادی.. حالا بگذریم... خوبی؟؟
  13. هر دفعه اومدم....:razz:

    هر دفعه اومدم....:razz:
  14. سلام داداش چرا دیگه تحویل نمیگیری؟؟؟؟ سلام میکنم جواب نمیدی!!!!!!!!؟؟:(

    سلام داداش چرا دیگه تحویل نمیگیری؟؟؟؟ سلام میکنم جواب نمیدی!!!!!!!!؟؟:(
  15. نه عصبانی نیسم.. شاکیم!!

    نه عصبانی نیسم.. شاکیم!!
  16. آهان پره پیامامات...:D

    آهان پره پیامامات...:D
  17. :razz:سلام خواهش.. چرا پیم خصوصیتو بستی؟؟؟؟؟؟؟

    :razz:سلام خواهش.. چرا پیم خصوصیتو بستی؟؟؟؟؟؟؟
بالا