الان همه دنبال پولن...فک میکنن زندپی همش پوله!!!...از صب تا شب کار میکنن واسه ی پول.....!!!!دیگه فرهنگ و اصلالت یادشون نمیمونه....دیکه نمیدونم چه جوری باید لذت ببرن از زندکی....دیگه محبتو دوست داشتن نمیفهمن چیه!!!
اینو فهمیدم به قول دکتر شریعتی:
عده ای مثل قرص جوشانند، در لیوان آب که بیندازیشان طوری غلیان کرده و کف می کنند که سَر می روند اما کافی ست کمی صبر کنی، بعد می بینی که از نصف لیوان هم کمتر هستند.
یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟/این چه برخورده!!!!!!!!!!!!..........فک کردین خیلی عالمین 4تا تاپیک زدین حالا!!!!!!!!!1
گفتم موضوع رو بیشتر باز کنید...تا بشه بهتر نطر داد!!!...دیگه نیار به تو هین نبود....