نتایح جستجو

  1. استحاله زندگی

    الان همه دنبال پولن...فک میکنن زندپی همش پوله!!!...از صب تا شب کار میکنن واسه ی پول.....!!!!دیگه فرهنگ و اصلالت یادشون نمیمونه....دیکه نمیدونم چه جوری باید لذت ببرن از زندکی....دیگه محبتو دوست داشتن نمیفهمن چیه!!!
  2. شما میگید عقل یه موهبته ؟ پس بیائید و ثابت کنید .

    ممنون.... شما ببخشید اگه جسارتی شد. سال خوبی داشته باشید:redface:
  3. استحاله زندگی

    زیادی داریم زندگی میکنیم!
  4. شما میگید عقل یه موهبته ؟ پس بیائید و ثابت کنید .

    هرچی هست خیلی بیانتون متکلفه!!!.....میخواهین با این بیان اظهار فضل کنید...میشد با بیان ساده تر هم این موضوع رو گفت!!
  5. تو زندگی چی فهمیدین ؟؟؟؟؟

    اینو فهمیدم به قول دکتر شریعتی: عده ای مثل قرص جوشانند، در لیوان آب که بیندازیشان طوری غلیان کرده و کف می کنند که سَر می روند اما کافی ست کمی صبر کنی، بعد می بینی که از نصف لیوان هم کمتر هستند.
  6. شما میگید عقل یه موهبته ؟ پس بیائید و ثابت کنید .

    شما بهتره برین اخلاقتونو درست کنید وجنبتونو بالا ببرید بعد بیایین اینجا درباره مسائل فلسفی تاپیک بزنید!!
  7. شما میگید عقل یه موهبته ؟ پس بیائید و ثابت کنید .

    یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟/این چه برخورده!!!!!!!!!!!!..........فک کردین خیلی عالمین 4تا تاپیک زدین حالا!!!!!!!!!1 گفتم موضوع رو بیشتر باز کنید...تا بشه بهتر نطر داد!!!...دیگه نیار به تو هین نبود....
  8. ارزو هاي يك پسر

    پسرا هم بیچاره ها چقد آرزو دارن از بچگی:D
  9. شما میگید عقل یه موهبته ؟ پس بیائید و ثابت کنید .

    ببخشید اینجا کلاس فلسفه هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ استاد میشه موضوع رو بیشتر باز کنید!!!
  10. سلام دوست عزیزم.... امیدوارم سال خوبی داشته باشی.....پیشاپیش تبریک میگم!! شاد باشی..

    سلام دوست عزیزم.... امیدوارم سال خوبی داشته باشی.....پیشاپیش تبریک میگم!! شاد باشی..
  11. مفهوم ساده ایزو برای خوشبختی !

    ممنون.............ایمان وبعد عمل.......درستش همینه!!
  12. سلام آقا مهدی خوبی؟؟؟ کم پیدایی؟؟ حسابی افتادی تو زندگی هاااااااااااااااااااااا:D

    سلام آقا مهدی خوبی؟؟؟ کم پیدایی؟؟ حسابی افتادی تو زندگی هاااااااااااااااااااااا:D
  13. [IMG]

    [IMG]
  14. [IMG]

    [IMG]
  15. [IMG]

    [IMG]
  16. سلام دوست خیلی خوووووووووووبم.....سال نو مبارک...بهترینها رو از خدا برتون میخام.... [IMG]

    سلام دوست خیلی خوووووووووووبم.....سال نو مبارک...بهترینها رو از خدا برتون میخام.... [IMG]
  17. سال جدید مبارک امیر خان...امیدوارم سالی پر از شادی و سلامتی داشته باشی..... [IMG]

    سال جدید مبارک امیر خان...امیدوارم سالی پر از شادی و سلامتی داشته باشی..... [IMG]
  18. بابایی سال نوت مبارک!!!.........عیدی دخترت یادت نره...

    بابایی سال نوت مبارک!!!.........عیدی دخترت یادت نره هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دوست دارم...
  19. [IMG]

    [IMG]
  20. [IMG]

    [IMG]
بالا